Besøkte loungen som Star Alliance bruker for et par måneder siden. den var grei den. God plass (det var sent på kvelden), lyst lokale, helt OK: bagetter og greit med drikke (bl.a. god rom
Flyr hjem med KLM biz som jeg også kom ned med. Byttet til Lufthansa biz på resten av turene frem og tilbake over dammen.
Jeg har også noen timer som skal tilbringes i *gold- loungen i Bogota på tirsdag kveld, før jeg reiser videre med Avianca til Lima. Håper det er dusj i loungen for da har jeg vært et døgn på reise.
Innenriks eller utenriks? Førstnevnte er luftig, men ikke veldig imponerende på matfronten. Så skilt til dusj i utenriksloungen, som også er bedre på mat- og drikkefronten enn innenriksloungen. Stor og luftig denne også, men litt samlebåndsfølelse på designet; det er store seksjoner med akkurat de samme stolene, benkene osv., men helt greit sted å vente litt.
Da fikk vi dessverre beskjed fra Avianca om at vår avgang fra Madrid starter 5 timer tidligere enn planlagt. Vi har isolert sett ikke noe problem med det, men at vi da går fra 6 (som var ille nok) til 11 timer stop over i BOG var ikke så hyggelig. Tallinn, eller svensken jeg snakke med på CT tlf kunne intet gjøre med å endre vår connection videre til SJO . Prøvde meg med at jeg var EBD, syk mor, 14 barn osv, hele registeret, men nei Så vi får stikke ut og titte på Bogota noen timer. Tips?
Har selv bestilt denne under en lang stopp neste uke. Du bestemmer selv antall timer: https://m.viator.com/tours/Bogota/B...rip-Airport-Transport/d4560-5549TRANSIT?pos=3
@Lnbre , vet du om det er muligheter for å sette igjen sekker på flyplassen? (Vi reiser carry on only)
Monserrate, spaserturen for de spreke og taubanen for de bedagelig anlagte. Omvisning på Palacio de Nariño (presidentpalasset). Museo del Oro (gull museet). Tråkke rundt i gatene nedenfor taubanestasjonen og se på livet, streetart osv
Jeg likte svært godt turen til Bogotá Grafitti Tours. Kjempeflott greie, og det kommer fra en som vanligvis ikke er kjempefan av slike organiserte turer.
Pass på å gjemme all narkotika veldig godt. Vi har sett på TV at det er mye kontroller der, og det kan gi veldig mange år i buret om man blir tatt. Samtidig ypperlig anledning til å lære seg spansk