Lounge Run med Oneworld og/eller Skyteam

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av mathiasfe, 19. april 2016.

1. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,536
    Bonuspoeng:
    183
    Har ett par gullkort, fra (ja, du gjettet riktig) Alitalia og airBerlin, liggende og tenkte å få prøvd de litt mer ut (enn den ene turen i desember) de nærmeste månedene mens jeg fortsatt bor i München og er relativt nært mye.

Men som en god radiostemme sier:
    "Kor ska vi reis hæn?"

Er det noen flyplasser hvor Oneworld og/eller Skyteam har flere gode lounger, slik som *A har på LHR T2 og til dels på HKG? Åpen for forslag over hele verden, da det sikkert kan være til hjelp for andre også, men jeg vil helst holde meg i Europa.

2. Bjoern In America

Bjoern In America Digger USA og Japan!

Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    hmmm Europa er litt smalt.... Selv har jeg ingen erfaring med Skyteam, men det er vel for at ingen av de selskapene passer mitt reisemønster, eller at jeg har kommet over noen som anbefaler noen av de selskapene i den gruppen for deres reisemønster.

Skal du oppleve Loungene med stor L, må du gjerne opp i OW til Emerald. Da begynner det å ligne noe, og så må du reise østover. Selv har jeg Emerald og reiser for det meste til USA, og er stor fornøyd med loungene etter at jeg nådde Emerald status. BA first og AA flagship er bra, men enda bedre blir det hvis jeg reiser østover... noe jeg skal i nær fremtid, først og fremst for å oppleve loungene :)

Baldrick liker dette
  3. peterfox

peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Jukse gullet fra air berlin (AB) er vel One World Sapphire, og funket OK i Singapore.
    Vil tippe at det samme kortet gir moro i CX-leke grinden HongKong, men som @Bjoernhb nevner, er vel kremen av kremen forbeholdt OWEmerald.

Det er jo hyggelig priser fra MUC til HNL i juli måned (etter 01 jul) med liten eller ingen minimum stay, og da kan du sikkert få testet OW loungene i LHR, IAD, DFW, LAX og HNL for rett under EUR 1400 retur i Business Class.
    Man kan også teste flere av AA sine "pussige fly-typer".

Del denne siden