Har LoungeKey via Danske bank,DNB, Handelsbanken og Nordea om ikke for lenge. husker at jeg leste at det er forskjell på de, noen gir tilgang til Premier delen av Oslo Lounge og andre ikke . Er det noen som kan påminne meg . Leste også at Havsalt ikke aksepterer Priority pass lenger. Stemmer det? Aksepteres LoungeKey (Google maps reviews) En tur til Doncaster I dag .
Av de kortene jeg kjenner, gir DnB PB (og sikkert samme med Saga, bare færre ganger pr år) garantert inngang i Premier. Handelsbanken gir det vel egentlig ikke, men jeg har blitt sendt den veien ofte uansett. Kanskje fordi de kjenner ansiktet mitt fra besøk hver uke ish
Handelsbanken LoungeKey ikke på Havsalt Danske Bank på Havsalt ( takeaway sjømat ) Danske bank kunne ha gitt Osl lounge Business del , men den skulle stenge straks. Osl Lounge, ikke adgang til Business del med Handelsbanken
Hva mener du? På OSL er det kun SAS lounger og OSLounge (som driftes av SSP). Begge har lounger på både innland og utland pir. Kjenner du til en hemmelig lounge som heter "Oslo Business lounge"?
Her er det definitivt noe jeg har gått glipp av. Ante ikke at Havsalt var med i noe program. Om ikke annet skal jeg i hvert fall endelig få brukt Loungekey til noe fornuftig. Og på på nettsiden til PriorityPass kommer også Havsalt opp. Men ikke i appen. Noen som vet hvorfor? Har PP via Amex Plat.
Har endret seg nå, de viste meg et skilt med liste over kort som ikke er inkludert og kredittkort virket ikke da jeg prøvde.
Se der ja, borte fra LoungeKey appen også. Det var jo synd. Skikkelig digg å ta med seg litt ekstra mat på reisen
Hvilket kort er det du har LoungeKey gjennom da? Dette er for meg med Handelsbanken kortet at synligheten og dermed tilgangen er borte fra LoungeKey appen
DnB og danske bank fungerer fortsatt med Havsalt Det er Handelsbanken Premium lounge key som er ekskludert
Spiser nå Havsalt sjømat «tallerken» take away på toget fra Manchester til Doncaster, anbefaler den med kreps.Betalte 29 kr ekstra for den.
Takk. Har ikke orket å styre med DNB kort siden det meste er dekket i Amex Plat, men dette er jo en god grunn til å øke kortsamlingen.
hvis du har Amex plat så skal du kunne få samme opplegg med Priority pass. Havsalt OSL Airport Lounges Oslo Gardermoen | Priority Pass
Som nevnt over finner jeg bare den på nettsiden og ikke i appen. Mulig det er noe spesielt med PP fra Amex, men det er i så fall første gang jeg har opplevd dårligere tilbud enn ved PP kjøpt separat. Kanskje de betaler så mye for OSL lounge at de tenker det får holde, men man må jo velge enten den ene eller den andre for én flight (selv om jeg ikke tror de har kontroll).
UK Amex PP inkluderer i hvert fall ikke de fleste restauranttilbud, Head for Points har skrevet mye om det. Det er mulig det er det samme i Norge.