Der fikk jeg liv i folk, gitt. Jeg som var redd påskefreden hadde tatt hele gjengen!
For å få klarhet i dette. Jeg kommer IKKE til å putte noen penger i egen lomme. Jeg har allerede lagt ut og betalt for reisen. Tanken da jeg bestille med SAS var å by på oppgradering.
Det er først når jeg skal legge inn bud og med tanke på de 3 punktene jeg nevnte i første post, lot jeg meg tenke litt kreativt i håp om å reise best mulig, når jeg først skal ut på tur. Hvorfor satse på å få business med sas, som har overhengende fare for streik, når jeg like godt kan booke en bonusreise til samme destinasjon for litt flere poeng, litt cash og senker risikoen for streik betraktelig. Igjen PÅ EGEN REGNING.
Så spørsmålet er jo egentlig, gitt at jeg drar på den reisen, men velger å bestille en ANNEN reiserute for EGNE penger, hva skjer med de billettene jeg egentlig ikke vil ha? De kan ikke kanselleres. Jeg må snakke med de som styrer med økonomien, selvfølgelig, men tenkte jeg kunne høre her mens jeg nøt solen ved hytteveggen og resten av jobben også har fri...
Men hvis jeg tråkker på for mange tær og røsker i hjerteroten til sjefene her inne, kan vi godt lukke tråden.
Vis alt...