Loyalty Solutions: nye brukersteder, kampanjer, erfaringer osv

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Oddvar, 07. des 2018.

  1. Kenneth82

    Kenneth82 Medlem

    Innlegg:
    153
    Likes mottatt:
    205
    Bonuspoeng:
    43
  2. matsjonas

    matsjonas Medlem

    Innlegg:
    66
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    upload_2019-6-11_8-15-57.png

    Sumo kom inn på konto kun et par dager etter besøk, veldig bra.

    Service bra. Var ikke helt fornøyd med størrelsen på porsjonen, men fikk med meg en ny rett hjem uten å be om det :) Skal nok tilbake hit.

    Har vært hos Miss Gin 4 ganger. Må alltid etterregistrere der, men maten ok.
     
    TElg78 liker dette
  3. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Salsa Bergen kom også inn på konto bare nokre dagar etter kjøp. 250/100 der også :D
     
  4. samtom

    samtom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    901
    Bonuspoeng:
    93
    Miss Gin (løkka) har begynt å dukke opp hos meg automatisk nå etter et par dager. Tror de har fiksa terminalen sin. Nå må jeg bekrefte OK etter å ha sveipet EB kortet, tidligere bare avviste den kortet umiddelbart.
     
    Sonictravel, jgroneng and trygveat like this.
  5. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    Yes, Miss Gin kom inn denne uken, automatisk, en uke ca etter at jeg trakk kortet der siste gang:)
     
  6. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Da er det på tide å ta en svipp tur innom igjen. Lørdagen, om solen fremdeles skinner:rolleyes:
     
  7. wilco

    wilco Medlem

    Innlegg:
    244
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    Det virker som det er slutt på etterregistrering (eller strammes inn) dersom man ikke får igjennom transaksjonen på stedet. Skulle etterregistrere et par steder hvor jeg aldri gidder å prøve kortet en gang, siden det aldri fungerer, og møtes nå av følgende melding på sidene til loyal solutions.

    Skal rapportere tilbake om jeg får igjennom poengene eller ikke.
     

    Attached Files:

  8. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,304
    Bonuspoeng:
    293
    Poengene kommer de, funker gull (selv om du må skrive at terminalen ikke funker)
     
    wilco liker dette
  9. wilco

    wilco Medlem

    Innlegg:
    244
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    Du hadde helt rett :) Poengene kom like fort og effektivt som vanlig. Da puster jeg lettet ut (for denne gang).
     
  10. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,228
    Likes mottatt:
    5,089
    Bonuspoeng:
    183
    Er det noen som har fått poeng på Eik annen etasje? I oversikten over tilbydere har det jo stått "kommer snart" i en evighet nå!
     
  11. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    613
    Likes mottatt:
    1,302
    Bonuspoeng:
    93
    Var på Sumo sist uke, og swipet EB-kortet gjennom terminalen som man i utgangspunktet skal. Fikk i morges en mail om at det var registrert, og at poengene skulle komme innen 25 (!) dager. Noen som har gjort det på denne måten og som har fått poengene på EB-konto før hele 25 dager har gått?
     
  12. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Ja:)
     
    Mysterio liker dette
  13. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,960
    Likes mottatt:
    5,770
    Bonuspoeng:
    183
    Det har alltid blitt opplyst om at poengene vil være på plass innen 25 dager. Vanligvis tar det 1-2 dager.
     
    Mysterio liker dette
  14. Apo

    Apo Medlem

    Innlegg:
    234
    Likes mottatt:
    129
    Bonuspoeng:
    43
    Hadde takeway på Sumo i Stavanger på fredag. Svipet EB kortet og fikk melding om ikke kontakt med terminal, tok kvittering fra den feilede kontakten med SAS (hvor det står EB nummer) og selvfølgelig kvittering for selve kjøpet. Ikke kommet noe poeng enda. Noen som har testa Sumo Stavanger med swipe og kan si hvor lang tid de brukte? Fikk mail fra Loyal solutuons i går men 5 dager siden kjøpet.
    On 05-08-2019, you have earned 1.168 EuroBonus Extra points, which will be in your EuroBonus account within 25 days.
     
  15. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,304
    Bonuspoeng:
    293
    Det står ganske tydelig; «within 25 days».
     
  16. Apo

    Apo Medlem

    Innlegg:
    234
    Likes mottatt:
    129
    Bonuspoeng:
    43
    Joda, men flere påstår jo at det i praksis skjer i løpet av 1-2 dager, også i de tilfellene hvor de har sendt inn kvittering.
     
  17. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,830
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    113
    Når du har fått kvitteringsmailen er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente så kommer poengene. Hadde den ikke kommet hadde du måttet etterregistrere og sende inn kvittering med det slipper du nå... Det fungerer mao.
     
  18. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,304
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, oversatt: Innen 25 dager ... Har fått etter 2 dager, og etter 90 og noen dager ,
     
  19. sday

    sday EBS, Avis pres, Hertz pres,Sixt Plat

    Innlegg:
    203
    Likes mottatt:
    154
    Bonuspoeng:
    43
    Endelig fått vanlig eb kort


    Oppdatering 23.08:

    upload_2019-8-23_8-17-0.jpeg
     

    Attached Files:

    Last edited: 23. aug 2019
    drsyk, jgroneng and Xflipper like this.
  20. seppma

    seppma Reiseglad

    Innlegg:
    107
    Likes mottatt:
    114
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg skrev e-Mail til SAS diamond om at jeg ikke hadde dratt kortet mitt føre kjøp og fikk tilsendt e- Mail adresse hvor jeg kunde sende inn kopi av regningen, fikk svar på dagen at poengene kommer innom 25 dager. Det tok 3 dager så hadde jeg 850 eurobonus poeng på konto.
     

Del denne siden