Loyalty Solutions: nye brukersteder, kampanjer, erfaringer osv

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Oddvar, 07. des 2018.

  1. Maggie

    Maggie Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    318
    Bonuspoeng:
    63
    Da er det blitt endret. Før fikk man 10% sumobonus ved alle kjøp, uavhengig om man tok med eller spiste inne. I tillegg gikk det ikke registrere amex.
     
    Chrisljo liker dette
  2. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    3,836
    Likes mottatt:
    2,804
    Bonuspoeng:
    113
    Stemmer.
    De skriver de jobber med å få det på plass igjen.
    Krysser fingrene for at det går fortere en status poeng fra amex :cool:
     
    drsyk and Maggie like this.
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    7,623
    Likes mottatt:
    17,963
    Bonuspoeng:
    293
    Skulle etterregistrere et besøk på Sumo 8. mars, da det hadde gått 25 dager siden besøket. La merke til at det nå har kommet endringer i hvor lange man må vente for å etterregistrere:
    upload_2020-4-2_9-40-22.png

    (Oversettelsen fra svensk/dansk er forøvrig litt under pari..)
     
    Sonictravel liker dette
  4. coconuts

    coconuts Medlem

    Innlegg:
    177
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    Til tross for at det står "37 dager for kjøp av fysiske varer", fikk jeg e-post fra loyal solutions om å vente 17 dager etter kjøpet mitt på Rituals. Det gikk fint å etterregistrere etter 17 dager og fått bekreftelsen.
     
  5. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    7,623
    Likes mottatt:
    17,963
    Bonuspoeng:
    293
    Men, jeg fikk ikke velge riktig dato på et annet kjøp. Hvordan får jeg da etterregistrert før det har gått "nok" dager? Mail?
     
  6. coconuts

    coconuts Medlem

    Innlegg:
    177
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg valgte "feil" dato (den dato som var mulig å velge i kalenderen i skjemaet)
     
  7. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    7,623
    Likes mottatt:
    17,963
    Bonuspoeng:
    293
    Så det funker å legge inn, selv om dato på kvittering og dato i kalenderen ikke stemmer overens?
     
  8. coconuts

    coconuts Medlem

    Innlegg:
    177
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    Det funket for meg i alle fall.. Først prøvde jeg å etterregistrere 8 dager etter kjøpet (ved å velge "feil" dato i kalenderen). Så fikk jeg denne mailen fra Loyal solutions:

    "Jeg har desværre ikke mulighed for at registrerer dine point lige nu for dit køb hos Rituals Strømmen Storsenter Jeg kan se at du har foretaget købet d. 13 Marts og der skal desværre gå 17 dage, fra købsdatoen, før jeg kan registrere dine point. Jeg skal derfor bede dig om at vente de 17 dage og derefter sende en servicesag til os igen, så skal vi nok kigge på det. Du kan sende den til os via: https://eurobonus.shopping/service/"

    Så ventet jeg til det har gått 17 dager og brukte etterregistreringsskjema på nytt, og måtte da fremdeles velge "feil" dato i kalenderen. Etterregistreringen har gått gjennom og jeg har fått bekreftelsen på at poengene kommer inn ila. 25 dager.
     
    holmen liker dette
  9. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    7,623
    Likes mottatt:
    17,963
    Bonuspoeng:
    293
    Greit å vite.
    Jeg har bare ventet til det har gått 37 dager. Satt opp reminder i kalenderen, også lagt det inn når datoen dukker opp. Men, hvis man kan rydde i systemet før det har gått så lang tid, så er jo det fint.
     
  10. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,003
    Likes mottatt:
    990
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som opplever problemer med systemet i det siste?

    Har ikke fått registrert noen av mine siste kjøp (direkte med amex), hverken på Sumo eller Egon. Får heller ikke til å bruke vanlig EB-kort først (lurer på om de ikke har satt opp systemet; nyåpnet Sumo på Vestkanten i Bergen).

    Prøvd å sende mail til dem (Sumo), men ikke fått noe svar.
     
  11. freddyen

    freddyen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    434
    Likes mottatt:
    218
    Bonuspoeng:
    43
    Det kan virke som det er valgfritt for den enkelte butikk eller restaurant å tilby EB-opptjening. Sumo på Vestkanten er ikke listet på eurobonus.shopping/nb.
     
  12. coconuts

    coconuts Medlem

    Innlegg:
    177
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    Helly Hansen og Morris i Oslo fungerte fint med amex direkte.
     
  13. morradi

    morradi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    444
    Likes mottatt:
    549
    Bonuspoeng:
    93
    Joda, den står der. :) (antar at du mener den på Solli plass)

    upload_2020-5-20_12-57-52.png
     
  14. freddyen

    freddyen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    434
    Likes mottatt:
    218
    Bonuspoeng:
    43
    Vi har et kjøpesenter som heter Vestkanten i Bergen :D
     
    Chrisljo liker dette
  15. morradi

    morradi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    444
    Likes mottatt:
    549
    Bonuspoeng:
    93
    Se der, ja. Hovedstadsignoransen slo til igjen...:eek:
     
    Oddvar liker dette
  16. Chrisljo

    Chrisljo Senior Medlem

    Innlegg:
    1,328
    Likes mottatt:
    884
    Bonuspoeng:
    113
    Også kjent som Loddefjord Torg for oss som er født på 70 tallet;)
     
    Neonex, freddyen and jgroneng like this.

Del denne siden