Lufthansa/Air Canada - hva skal jeg gå for?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av lMartin, 28. sept 2016.

  1. Salvador

    Salvador Medlem

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    175
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg skal muligens booke meg en tur i Air Canada Premium Economy til LAS, og det blir da Rouge YYZ-LAS-YYZ. Bookingklasse i Rouge blir P, altså "business class". Ser at du opptjente poeng på din tur med Rouge, vet du om det står noe sted hva de forskjellige bookingklassene gir av opptjening?
    Dette står på sas' hjemmeside: "You earn Basic points on selected booking classes with Air Canada or Air Canada Express (Air Georgian, Sky Regional, Exploits Valley Air Service and Jazz) as shown in table below. All other booking classes are excluded."
    Er det mulig at de rett og slett bare ikke har oppdatert denne listen med AC Rouge, siden selskapet er relativt nytt (stiftet i slutten av 2012)?
     
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg vil vel faktisk tro at Air Canada og Air Canada Rouge teller for det samme, og express er noe annet opplegg..
    Uten at jeg vet det sikket vlile jeg gått ut i fra at bookingklassene som står der passer med virkeligheten. Det gjorde i alle fall det for meg.
     
    Salvador liker dette
  3. Salvador

    Salvador Medlem

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    175
    Bonuspoeng:
    43
    Tipper det jeg også, kom plutselig på at jeg fløy med Rouge for et par år siden. Sjekket opp i det nå, fikk 50% av miles flydd, det stemte overens med bookingklasse i tabellen. Forhåpentligvis 100% med "P" altså.
    Hadde du alle *A-gold fordeler på bakken? Husker ikke dette selv..
     
  4. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Jepp.
     
  5. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    Fløy fra oslo til havana via frankfurt og toronto hhv med lufthansa, of air canada og ac rouge. fikk full uttelling på alle fordelene både med ac og ac rouge, til og med 100 prosent poengopptjening.
     
    Edin and Salvador like this.

Del denne siden