Lufthansa IT

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av RoadKing, 20. nov 2019.

Tags:
  1. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,520
    Bonuspoeng:
    293
    Det slenges støtt dritt om SAS IT, men jeg vil gjerne få løfte fram noen som er værre.

    Har i noen år hatt LH appen, frem til dags dato så kan jeg ikke annet enn å tenke at de som har laget den har kommet fra gamlehjemmet, tenkt at Tyskland er verdens navle og shame on you hvis du ikke er klarsynt og leser deres tanker.

    mobilappen har etterhvert tatt seg litt opp, blitt brukbar, men straks du skal lufte nesa di utenfor Schengen får den pustevansker og klaustrofobi så alt annet ser ut som en fullblods araber i sammenligning.

    Er det virkelig mulig i 2019 å lage noe så amatørmessig og 110% ikke testet og slippe det på markedet?

    jeg har prøvd i hele kveld å komme meg forbi registrering av passnummer hvor den til og med er så idiot at den spør Ole Olsen om fornavn og etternavn... Uansett hva jeg skriver inn og sjekker av av bokser så er det feil.

    For ordens skyld; samme selskap sendte meg epost for online checkin, funka prikkfritt.
     
    Eddie47 liker dette
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,520
    Bonuspoeng:
    293
    Dessuten, det var en kakkerlakk (levende) i baconet på hotellets frokost i morges.
     
    Eddie47 liker dette
  3. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,520
    Bonuspoeng:
    293
    Riktignok ikke Lufthansa’s skyld, men når vi først er inne på trasige greier.
     
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,520
    Bonuspoeng:
    293
    Nuvel. Det får rekke for i aften, jeg melder i morgen når Lufthansa kansellerer som de har for vane :)
     
  5. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,304
    Bonuspoeng:
    293
    Funker på web, ikke i app. Brukerfeil? ;) (Pebkak)
     
  6. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,447
    Likes mottatt:
    29,512
    Bonuspoeng:
    183
    Funker jo helt 100% den appen, aldri hatt noe som helst tull. Jeg er idiot på alt av EDB normalt sett så her lukter det seriøst brukerfeil.

    Snill som jeg er, anbefaler trådstarter @RoadKing å bare slette hele greia for å slippe unna. Dette kan bli stygt
     
    RoadKing liker dette
  7. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,520
    Bonuspoeng:
    293
    Nei, nei, frekkaser. Antyde brukerfeil? Erre mulig? no, nix,never.
    lh appen er langtfra perfekt, har riktignok tatt seg opp, men altså, ikke snakk om å komme videre i går.
    Merk at jeg ikke er logget inn med appen. Jeg har riktignok en MM konto, men jeg bruker appen bare som boarding card holder, ikke noe annet.
    @Wiolenze , du er sikkert pålogget når du gjør ditt. Der er nok forskjellen.
     
    Last edited: 21. nov 2019
    Eddie47, Wiolenze and drsyk like this.
  8. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,181
    Likes mottatt:
    869,714
    Bonuspoeng:
    293
    Kakerlakker er frynsegode og siden du er på jobbreise så bør dette oppgis og skattelegges.
     
    Earl, drsyk, Torris and 1 other person like this.
  9. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,520
    Bonuspoeng:
    293
    På turen tilbake i går, så må jeg komme med en bekjennelse. Lufthansa IT har skjønt en ting, og det er at det aldri kan være for mye informasjon. Det er altså SÅ digg å kunne klikke meg bakover hele dagen for å se hvor maskinen jeg skal fly med har vært og og hvordan den har holdt ruta. Funksjonen er litt ustabil, men når den funker så er det jo digg :)
    SAS IT! Den må dere stjele!
     
  10. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,520
    Bonuspoeng:
    293
    Er det ikke bunnfradrag?:p
     
    Earl and drsyk like this.
  11. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Må passe på si det ikke blir illegale immigranter på vei hjem :p

    Skal det gå under diettpenger eller lønns tillegg :rolleyes:
     
    Earl and RoadKing like this.

Del denne siden