Lufthansa med Sleeper Service

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Fnate, 06. nov 2013.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    AndersB liker dette
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Fysjom! Bare bli lagt rett til sengs uten så mye som en aftencoctail en gang!
    Skal man ikke ha noe igjen for den høye billettprisen, lissom?
     
    Jørgen liker dette
  3. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,975
    Likes mottatt:
    8,331
    Bonuspoeng:
    183
    Dette er et veldig godt tilbud. Kanskje noe for LX all C flights, hvor de kan ha stille sone, og bra servering på bakken?
     
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    De skriver jo lite om hvordan de gjør det, men hos BA så er det noe sånt som 1-3 runder med drikke allikevel. Det er maten som er borte, med mindre du spør om mat. Da får du et litt forenklet måltid.

    Forrige gang med BA Sleeper, jekket de ei mugge rødvin til meg på tarmac - hvilket resulterte i at jeg sovnet allerede over Long Island (som takk fikk de golden Ticket). Så med kult crew er det ingenting å være redd for, Bizmaster
     
  5. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Min (eneste) erfaring med BA sin Sleeper Service, var at jeg faktisk ble spurt om jeg ville ha mat. Og så om jeg ville ha enda mer etterpå, siden flyverten syntes porsjonen så så liten ut. Helt greit produkt, og man kan jo (i hvertfall med BA) velge tidligere flighter om man ønsker full pakke ombord.
     
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Sitter du våken og koper på TV elllerno, spør de deg, ja. De sene flightene er mange i horisontalen rett etter take off, da spør de nok ikke ;)
     
  7. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Elgen minner om at LH faktisk har hatt Sleeper Service en stund allerede. Denne hengekøya deles ut på Business.

    [​IMG]
     

Del denne siden