Lufthansa Premium Economy - Erfaringer?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av KristianR, 25. febr 2016.

  1. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    113
    Hei,

    Skal snart ut og fly Waffe A380 fra Frankfurt til Miami.

    Lurer på å sjekke muligheten for å bli oppgradert/kjøpe oppgradering fra Eco til Premium Eco. Har du erfaring med Lufthansas premium eco-produkt? Hvordan er det f.eks sammenlignet med SAS Plus på longhaul? Og hvor mye er det eventuelt verdt å legge i en slik oppgradering på en 10-timers flight?

    Er EBG, om det skulle ha noe å si i den store sammenhengen. Vi er to i reisefølget.

    Mvh
    KristianR
     
  2. bosetravel

    bosetravel Nytt Medlem

    Innlegg:
    10
    Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Fløy Lufthansa premium economy i A380 fra FRA-LAX. Det var helt greit. Synes setene i Plus på SAS er bedre, men service/mat og alt det der er stort sett det samme. Det er grei benplass, men det beste av alt er A380. Synes det var veldig lite støy framme i premium economy, noe som gjorde reisen veldig behagelig. Nesten på nivået til at Bose QC25 var overflødig. Man får et lite amenity kit som er litt mere hold i enn fotposene til SAS. Hvis du er usikker, så kan det nevnes at de ga tilbud over speaker på oppgradering for 160 euro eller noe sånt under boardingen (ikke veldig fullt i klassen med andre ord). Aldri for sent for Lufthansa å tjene noen kroner.
     
  3. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Tror jeg betalte $250 for oppgradering til Premium på FRA-SFO med Lufthansa A380 og det var absolutt verdt pengene for en såpass lang flytur.
     
  4. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for tilbakemeldinger!

    Så, for rundt 200 euro er det bare å hoppe på, altså? :) Skal forhøre meg, både ved innsjekk og/eller gate.
     
  5. chrt

    chrt EBD og litt annet ...

    Innlegg:
    515
    Likes mottatt:
    1,925
    Bonuspoeng:
    93
    @bosertavel har en fin oppsummering. Reise selv fra Shanghai (PVG) til Munchen / Dusseldorf (husker ikke) med A380. Litt rart med 3+3+3 konfigurasjon. Det var gode seter, og stille. Faktisk så bra at jeg sovnet før vi lettet og jeg våknet ved matserveringen før landing drøye 8-9 timer senere. Så jeg gikk glipp av noe mat - men merkelig bra søvn på denne nattflighten(!) Give it a try!!
     

Del denne siden