Skandale at de er tomme! "Klag" på det, så kanskje de sender deg en i posten når de får det inn igjen. Sjeleglad jeg skal via FRA på vei hjem! "Kjære First Class Gud: Please la de ha noe annet enn den sorte anda neste mandag. A(nd)men". 
Samme følelsen... skal på FCT i dag og jeg har tenkt å bade. Skandale hvis jeg må bade alene uten and!
En digresjon er at jeg er nødt til å bade, for istedet for å parkere på remote så parkerte vi på A40 som er helt ute ytterst på A-terminalen. Vi ble forsinket inn til FRA og en eldre herremann klagde sin nød på at det ble buss og det ikke var derfor han reiste i business med LH og betalte så mye... så da fikk ikke jeg Porsche men måtte gå en halv km.... Digresjon nr to er at en nabo her i loungen akkurat fikk levert tre ender der han satt.... alle er SVART.
Nedtur IMO! Lurer på om de kan ha en annen and i FCL. I så fall frister et besøk der litt for min del neste uke. Rart de har kjørt samme and nå i over 4 mnd! Er jo snart fotball VM, hadde vært såååå kult med en deutche mannschaft variant!
Tja, jeg manglet svart så jeg fikk med meg 3 stk nå Hehe, men ja... enig i at en mannschaft hadde vært kult. Fikk nettopp ny CT i posten så muligheten er på plass allerede
Var innom både FCL og FCT på mandag, og det var kun sort and der som på bildet over. Jeg har derfor noen freshe slike å bytte! Send gjerne PM med bilde av den som kan adopteres bort