Noen av flyvningene i din reise har blitt kansellert. LH875 Kansellert17 JAN 2024 Bergen BGO – Frankfurt FRA12:45 - 14:45 LH914 Kansellert 17 JAN 2024 Frankfurt FRA – London LHR 16:00 - 16:45 LH876 Kansellert 08 FEB 2024 Frankfurt FRA – Bergen BGO 21:20 - 23:20 På utreise er vi ombooket slik at vi reiser fra BGO dagen etter at vi lander i LHR På hjemreise er vi ombooket slik at vi reiser fra FRA 7 timer før vi lander i FRA Mail med forslag til ombooking er sendt til Diamantmailen, håpet er at de fixer og at jeg slipper å ringe til "Tüvär" Dette er en reise som jeg egentlig skal sitte stille i båten for! SQ LHR-SIN-BKK BR BKK-TPE-VIE Nå er det bare å krysse fingrene og vente ......
Konklusjon Diamantmailen er ubrukelig hvis man treffer feil agent, slikt er blitt ordnet tidligere (også i nyere tid): Tack för ditt mail. Vi har dessvärre inte möjlighet att genomföra ombokningar eller leta alternativa resor via mail. Ring oss på +47 21 89 64 00 och de kan hjälpa dig att se på alternativ och boka om ifall ni hittar något som passar. Ha en fin dag! Med vänliga hälsningar, Malin Enmark SAS Customer Service EuroBonus Support
Kan vel trøste deg med at konsulenten som jeg snakket med var VELDIG hjelpsom, så en en rute hvor returen ZRH-FRA ble kansellert (OSL-FRA-HKG // HKG - TPE - NRT - ZRH - FRA - OSL) er nå endret til OG skrevet ut billetter med ruten: OSL-VIE-FRA-HKG // (HKG - TPE) - (TPE - AMS) - (TPE - ICN) - (AMS - OSL) - (ICN - NRT) - (ICN - NRT) - (NRT - ZRH) - (ZRH - OSL). 3 konsulenter på vanlig SAS telefon får ikke gjort noe, skal prøve CT telefonen i lunsjen etterpå
Bingo. En dame med amerikansk aksent kl 23.45 hjalp meg med å fikse den kansellerte ruten gratis. Hun fant trykket og trykket og skrev ut billettene gratis uten ny beregning av skatt og avgifter heller. Endte med å få det fikset av noen på CT telefonen. Gratis endringsgebyr siden dette var opprydding av egne feil - sitat konsulenten som hjelp meg