Luksus pr krone (LPP)

Tråd i 'Off-topic' startet av Woodswing, 03. febr 2026 kl 12:45.

1. Woodswing

Woodswing Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,563
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg innser at Første Klasse fort koster nærmere 100 000 pr pers om man skal langt vekk.

Men jeg ser at at det finnes en del fint på cruise. Blant annet Yacht Club på MSC. Her kan man få en lugar med balkong for to pers for rundt 65 000.
    Som en bonus inkluderer Yacht Club et heiskort som overstyrer ønskene til andre i heisen. Mine valg vil med andre ord alltid prioriteres.
    Selvfølgelig følger det med andre goder som egen bar, egen restaurant, egne bassenger, områder, osv ombord på skipet. En omfattende drikkepakke er selvsagt inkludert.

Som MSC selv beskriver det: "MSC Yacht Club er vår luksuriøse cruiseopplevelse, «et skip i skipet». En eksklusiv og privat del av skipet som tilbyr komfort og service i verdensklasse.

Under cruiset får du blant annet butler- og conciergeservice døgnet rundt, innkvartering i en stilfull suite, premium drikkepakker, premium internettpakker, tilgang til det termiske området i MSC Aurea Spa, tilgang til eksklusiv restaurant der du kommer og går som du vil, privat soldekk og basseng. I tillegg til Yacht Club-området har du selvfølgelig tilgang til andre fasiliteter på skipet."

Er det andre som har forslag til noe man kan finne på i ferien for å oppleve stor luksus relativt rimelig?

Del denne siden