Lurte på en ting

Tråd i 'Bonushjelp' startet av andreas89, 23. nov 2014.

  1. andreas89

    andreas89 Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei

    Eg her ny på forumet her.

    Eg mangler 2 flygninger for å få Sølv kort, har ca 32000 poeng. Spørsmålet mitt er om eg kan bestille en reise med disse poengene samtidig at eg får sølv kort ?

    Veit ikkje ellers ka eg skal bruke disse poengene på...
     
  2. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Hei,

    Hvilket bonusprogram gjelder det?
     
  3. andreas89

    andreas89 Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Unnskyld, SAS eurobonus
     
  4. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    SAS har to varianter av bonusbilletter.

    Den ene heter "Beste Pris". Det er en "ren" bonusbillett, og du tjener ingen poeng for flyvningen(e), og de teller heller ikke som flyvningermot neste nivå.

    Den andre heter "Beste Tilgjengelighet". Da kan du kjøpe "vanlige" SAS-billetter for poeng, men poengprisen er noe høyere (Fra 20.000 poeng for en tur/retur innenriks), men her kan du også velge å delbetale med poeng/penger. Da mottar du poeng, og flyvningene vil også telle som flyvninger mot neste nivå.

    Så ja, du kan det, men pass på å booke riktig type billett.
     
  5. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, du kan det. For å kvalifisere til de forskjellige nivåene telles hvor mange poeng du har opptjent - ikke hvor mange du har. Så snart du har tjent opp poengene kan du bruke de på bonusreiser eller annet uttak. Med 30.000 poeng kan du for eksempel bestille tre tur/retur-billetter innenriks fra hvor som helst til hvor som helst, gitt at det er bonusbilletter tilgjengelig. Alternativt kan du velge å spare de, og kanskje bruke de på en litt lengre reise slik som til USA (som koster enda mer).
     

Del denne siden