Hei, Jeg fant ut at denne forumseksjonen var den "mest riktige" å publisere på. Ville bare tipse (alle flyinteresserte) om at det foregår en auksjon hvor det er mulig å sikre seg en time i en full motion B737-simulator hos CAE. Dette er et produkt det vanligvis ikke er mulig å kjøpe/leie for privatpersoner. Best av alt: I tillegg til å få en fin opplevelse for en billig penge, vil hele beløpet man byr gå direkte til Barnekreftforeningen. Det er 3 dager igjen av auksjonen. Det finnes ikke noen utløpsdato, så det er fullt mulig å dra til CAE når coronasituasjonen har roet seg Auksjonen finnes her: https://www.auksjonen.no/auksjon/1_time_i_CAEs_B737-simulator_på_Gardermoen/187897
Da er auksjonen avsluttet, og undertegnede endte opp med høyeste bud. Fikk imidlertid beskjed i etterkant om at det er under minsteprisen, så det blir opp til selger å vurdere om de likevel ønsker å akseptere den prisen. Virker egentlig litt rart med et minstebud på en veldedighetsauksjon, men vi får se.
Hei. Har vært i kontakt med Luftkrigsskolen og skjønte at dette har ordnet seg? Jeg sitter som leder for CAE Centre Oslo AS på Gardermoen og vi har IKKE lagt noen føringer ift minstepris, regner med at dette var en feil fra Auksjonen.no, evnt Luftkrigsskolen. CAE synes at dette var et veldig godt tiltak for en god sak og stiller selvfølgelig opp vederlagsfritt Ser fram til å se deg her hos oss, Dreamflyer. Med vennlig hilsen Remy André Skovlie, for CAE Centre Oslo AS
Denne minsteprisen som lå inne i auksjonen er dessverre en uheldig glipp fra Luftkrigsskolens side, og ikke Auksjonen.nos eller CAEs side. Dette ser ut til å være en misforståelse i prosessen under opprettelsen av selve auksjonsobjektet. Høyeste bud skal uansett ha blitt akseptert relativt kjapt etter auksjonens slutt. Jeg håper at dreamflyer får en fin opplevelse likevel! Bidraget til CAE og ditt bud blir satt stor pris på både av Luftkrigsskolens Kreftaksjon og Barnekreftforeningen