Da har man logget noen kilometer i alpinbakken og det merkes. Surt å ikke kunne henge seg på østerikerene på apres ski, men man må on the road for neste stopp. Sixt ga meg en Mini, den er jo relativt gøy å kjøre, fattig trøst. Ha en fortreffelig lørdag! Jeg kan også gå god for Hampton Old town. Vaffelpresse til frokost også.
Takk for tips! Endte på Radisson Blue Hotel & Suites. Det ser ut til at de har fine, nye rom og en bra spa-avdeling med basseng. Betalte rundt 900 kr per natt inkludert spatilgang. Spent på om jeg får 16% trumf når jeg betaler på hotellet.
Denne gikk vi forbi, og lurte på hvem i allverden som spiser på sveitsisk restaurant i Bangkok. Da har vi fått svaret på det!
De årene vi var på skiferie i Østerrike, like ved Sveits, måtte vi inn til vertinnen på gården å spise sånn mat minst en gang i året. Vi gruet oss hver gang og det var uspiselig … spätzli = blaute eggnudler
Lørdagen startet med vannkopper på eldstemann. Samtidig som det er T-7 til Bali. På fredag blir det legetime med tilhørende legeerklæring, enten legeerklæring som bekrefter det er trygt å fly eller legeerklæring som sendes forsikringsselskapet (er det uetisk å sminke en toåring med conceler )
Da kan du hilse vertinnen og si at hun må lage dem bedre. De skal ikke være blaute. De er kokt og så stekt.. (Ser nå at det var i Østerrike, og det kan jo hende de liker dem sånn. De tar feil)
Tror nok eneste løsning er at dere flyr en tur østover til en tidssone som minstemann våkner i titida
Ja, det skjedde faktisk da vi dro til Thailand i desember, men gleden var kortvarig. På dag 3 var vi tilbake til 05.00