God morgen fra tidligere Gullstua på OSL. Det ble flybuss for flytog i dag grunnet arbeider på Oslo S. Traff bra med alle avganger, så det ble bare en drøy time dør-til-lounge. Straks min debut i nye SAS business
God morgen fra Stavanger I går kveld måtte en pinadø åpne en klut fra EVA AIR Biz bare for å få lukten av Biz. Da begynner en å bli rimelig desperat asså, tiltros for at det bare er 3 uker siden jeg kom hjem hit Straks blir det ut å labbe ned på frokost hos datter. Ha en fin fin søndag
God morgen fra Oslo! Stor dag her i dag med dobbel konfirmasjon! Husets tvillinger skal først gjennom seremoni i konserthuset før det blir festivitas med familie og venner
God morgen fra solkysten! Gratulerer med dagen @Sonictravel , det er jo en stor dag for hele familien! i dag skjer det lite hos oss, søker litt etter flyreiser, ikke alvorlig. Utrolig lite kult å finne! Håper at det plutselig dukker opp noe gøy
God formiddag fra Porsgrunn. 25 timers returreise fra ZNZ i går, så godt å sove i sin egen seng. Koffert virrvarr på LHR i går. Kun en av to dukket opp, vi hadde heldigvis god tid i transit. Fikk koffert etter ca en time- bra innsats av damen i skranken der. Spanderte på oss biz bill med BA- blokket midtsete på de tre første radene og gardin. Fikk rad tre, og hadde den jækla gardina i nakken hele veien- var såpass gåen at jeg tvinget ned ett glass champis og sov resten av turen. Ikke mat eller noe annet- waste of money. Pitchen var også helt minimal- fikk knea millimeter unna seteryggen til han foran. Nuvel- ha en flott søndag
God morgen fra frokosten på Plaza. It's five o'clock somewhere! ? Jeg skal dessverre kjøre bil.. Ha en fin en!
God ettermiddag fra Madrid, relativt bratt og trang hjelm i dag. Ikke vant til å være ute til «langt» etter midnatt. Hjemreise via FRA i morgen, neste ukes reiser er under planlegging. Denne ser ut for å ha fått en krøll på seg, BA booking i SAS-appen;
Fikk øye på dette flyet på vei hjem i dag. Måtte stoppe og sjekke hvor det var på vei. Det var ikke den vanligste flighten..
Som trådstarter kan jeg kanskje avslutte søndagen også. Har fått epost om at visum til Tanzania er innvilget. Jeg søkte på onsdag. Det eneste som stopper meg for tur til Zanzibar nå er sinnsyke endringer fra KQ (fingers crossed).