God start på uken her. Alle mager velfylt etter en tur i vakttårnet/lighthouse i går. Ikke å forveksle med https://no.wikipedia.org/wiki/Vakttårnet_–_Forkynner_av_Jehovas_Rike Kaviar til 2200 kr, Cristal til 5500 kr, Wagybiff til 1800 kr. Alt per pers. Men vi gikk for fylte kyllingvinger, kamskjell og gratis barnemeny. Blir for tøft å spise kirsebær med de store i 4 uker! Han fin dag og reiserelatert uke!
Altfor tidlig morgen fra et skydekket vestland. Overtid istedet for fri er jo ikke en god start på uken. Jaja, da kan kanskje pengene brukes på flyreiser senere? T-10 til SAS og Widerøe skal ta meg til Trøndelag, via en omvei i OSL-innenriksloungen. Det gledes!
God morgon frå Sunnfjord. I dag tidleg fekk madammen trøbbel med bilen, so då måtte ho ta min. Då må bestemødre tilkallast for å bidra. I dag skal eg bruke dagen til å slappe av og gruble over om eg skal ta AmEx Platinum-kampanjen for 500 000 MR. Eg har trass alt både vaska badet (laurdag) og laga middag (sundag), so då trengs ein kviledag. Godt det er helg.
God formiddag fra Porsgrunn. T-4 før avreise Sørlandet. I dag blir det plenklipp, hårklipp og en elsykkeltur på stranda når skylaget sprekker opp. Ha en sveisen mandag.
Nå har det vel gått noen timer siden Peter Stordalen har ropt ukens: JEG ELSKER MANDAGER!!!!! Merker jeg selv er litt mer ambivalent til dagens.. Satser ellers på en rolig jobbuke som avsluttes med et stikk i armen. Ser andre på forumet sliter med 5G-dekning etter chipping, så jeg setter mobilen i flymodus under inngrepet for å være på den sikre siden!
God morgen fra nordre barteland. Det er sol her på Stiklestad i dag, litt uventet, men dette blir nok en flott dag når rute P508 setter snuten sørover.
God morgen fra Numedal og latmannshelg på hytta. Godt å gjøre ingen ting i dannet selskap (eks-forloveden). Nå er det snart hjemover, og litt bestillingssnekkeri som venter. Matrialer er innkjøpt, og jeg er glad det er for andres regning. Ekspeditøren var høflig og hyggelig, men samtidig frekk nok til å si at det var rimelig. Etter dagens forhold! Kun fem uker nå til flyvetur, om alle planer slår til. Så @Kristian, nå er det bare å passe på at multeblomstene knyter seg og karten ikke fryser. Ha en frisk og fin uke!
God morgen fra kontoret! Overskyet, og ikke spesielt varmt. Men, det gjør jo ikke noe når man skal sitte og stirre i en dataskjerm i 8 timer. Godværet kommer til helgen, når jeg starter ferien. Det passer fint. Rakk å bli stukket av mygg, bitt av klegg samt solbrent i løpet av helgen. Sommeren er altså offisielt i gang. T-2: FS408 til TOS T-4: 5 uker på hytta. Nyt mandagen!
God morgen fra hjemmekontoret. Første (ikke planlagte) telefonmøte er unnagjort. Den var veldig oppklarende for ting jeg hadde planlagt å gjøre denne uken men som jeg nå i stor grad slipper. Fint lite som skjer på reisefronten. Men det går seg vel til etter hvert. Har fått brukt doble poeng kampanjen på SAS MC til innkjøp av batteridrevet hageredskap. Rakk ikke å finne ut at jeg skulle hatt et (større) batteri til før butikkene var stengt. Så ekstra batteri blir kun på vanlig poengsats... Ha en flott uke
God formiddag fra Jessheim. Registrerer to uker igjen til ferie. Kjenner at det blir veldig veldig bra! Har brukt helga bl.a. til å kjenne på rekkeviddeangst. Sånt viser seg å være mulig med bensindrevet bil også. Startet kjøreturen fra Jessheim til Kolbotn på fredag ettermiddag med en tankindikator som viste at turen burde gå problemfritt (man er selvfølgelig såpass prisbevisst i forhold til drivstoff at man planlegger å fylle på mandags morgen). Det jeg ikke hadde tatt med i betraktningen var at jeg selvfølgelig ble stående bom fast i fredags ettermiddags kø. Etter hvert sluttet tankindikatoren å vise gjenværende km og da var det 4 km igjen til nærmeste bensinstasjon (i kø). Kan trygt slå fast at jeg var en smule lettet da jeg rullet inn på YX Bekkelaget. Nesten så man like gjerne kan kjøpe seg Elbil jo . Ellers er helga brukt til å teste formen på halvmaraton, så beina er en smule støle i dag så da er det godt at det ikke er langt til (hjemme)kontoret Ha en strålende en!
Ikke nødvendigvis magiske takter på mandagsmorgen her i Oslo. Ferdig med dagens to første teamsmøter, dagsplanen pepret med nye og inniblant alt skal en prøve å produsere noe også, samt kanskje aktivere kidsa som har en altfor slapp sommerferie med høyr innslag av bredbåndforbruk.
Mens andre har har magiske mandager, og andre elsker mandager..HATER jeg mandager! Men bra alle ikke har det på samme måte som meg Men heldigvis går den mot slutten, skal snart forlate bortekontoret. Må innom Clas Ohlson en tur borti høgget her, før jeg rusler hjem igjen. Ha en bedre mandag, jagge godt det snart er tirsdag.
God Mandag fra hjemmekontor. Ser Spania har tatt Vestfold og Telemark + Viken vekk fra "Risk Area", det betyr innreise uten krav om koronasertifikat og/eller negativ test. Bare Norge nå lister Mallorca grønt(som mest sannsynlig skjer 5. Juli), så ser faktisk ut som det blir fullt gjennomførbart og ta den planlagte ferieturen i slutten av Juli
God mandag, en arbeidsdag nærmer seg slutten, men foran for den var det en fantastisk helg Motorsykkeltur i slike omgivelser gjør at man ikke savner jetsetlivet så voldsomt
Det "klassiske" bildet av Atnsjøen med Rondane. Fantastisk fint der ja, men synd at det er så mange timer med kjedelig kjøring for å komme seg dit
Etter at et par turer ble avlyst den siste tiden, var det dags for min første MR i dag. Akkurat nå føles det ut som komplett galskap å stå opp i 5-tida på en fridag for å farte opp og ned norskekysten i dash 8 iført munnbind hele dagen, men må man så må man
God mandagskveld fra Drammen. Her startet arbeidsuken på hjemmekontoret i hovedstaden, men fra og med lunsj har dagen bestått av oppfølging og befaring. Ferdig med dagens økt i Drammensområdet for ca 1 times tid siden, og siden man skal tidlig på oppfølging her i morgen så får man en hotellnatt. Blir nesten litt feriefølelse av sånt, selv om det er jobben som gjør at man er på farten. Nyt kvelden folkens