God morgen fra Austlandet. Her er det mange minusgrader, og heldigvis ikke Vestlandsvær. Ennå. Det skal bli varmere, og det kan bli vått, veldig vått, selv om det ikke kommer noen nedbør. Straks ut på veien, og i dag er det (alt for) mye møter.. Ha en fin en!
God morgen fra CPH. Fin tur over USA SAN-JFK selv om det ble litt skyer etterhvert. Til tross for at vi dro en halvtime etter avgangstid landet vi en halvtime før pga voldsom medvind. T7 til T1 på JFK gikk greit, selv om TSA er en oppvisning i uduglighet for å avvikle effektiv sikkerhetskontroll. Gjengen på FRA fremstår supereffektive. AF loungen på T1 er veldig fin. Fin utsikt til flyplassen og skyline på Manhattan, og god mat.
@Eddie47 var vist litt raskere ute i morges så da hilser jeg fra Gullstua og frokost med leverpostei Reisefølge 1 er som regel opptatt med å smake på cava og kaffe. Mens reisefølge 2 trenger mer underholdning.
ENDELIG ER DET MANDAG DERE!! HER SKAL VI BARE GØNNE PÅ. Beklager ble litt påvirket av en viss hotelleier, det skal ikke skje igjen. Er på plass på kontoret hvor årsoppgjøret går sin vante gang. Nærmer seg veldig årets første flytur til LHR nå og det ser ut om den blir fremskyndet en dag da jeg må innom Oslo torsdagagen. Så må ringe SAS å høre om morgenflighten fra Vigra fredag kan flyttes til torsdag istedet. Så må jeg finne et flyplasshotell på Gardermoen. Ha en fin en.
God morgen fra MBT. Det som skal freses av snø er frest, det som var av jetlag er kurert men en 10 timers natt. Kjenner halsen ikke var helt happy med en skitur i -15 i går kveld, den ville nok heller tatt en snorkling rundt noen korallrev. Men nå er det jo tilbake til hverdagen, kofferten er pakket og det blir reise til Dublin tidlig ettermiddag. Turen går med LX via ZRH og har valgt 1A siden jeg må sjekke inn koffert uansett.