Huff og huff Turen tilbake til julaften begynner med et ganske omfattende innsjekkingssystem hos United, og kjøp av flybussbillett. Godt dEt fremdeles er kveld og snart middagstid. Må ha noe mer i magen etter en taco. God tur dit du skal
Turen har gått videre fra Key West hvor vi stoppet på Teater of the sea i Islamorada,et utmerket sted med sjøløver,krokodiller skilpadder,eksotisk fisk, papegøyer og ikke minst delfiner. Idyllisk plass med fantastiske show med de ulike dyrene Stoppet for middag på Lazy Lobster, har blitt en tradisjon når vi er på disse kanter. Utmerket sjømatrestauant. Nå er det kveldstid her i Florida og ikke lett si nei til ungene for et kveldbad, når man ser bassenget 15 meter fra hotellvinduet Ha en strålende mandag
God morgen, natt eller hva det nå er når du leser dette. Som @Edvard har stålkontroll på, så cruiser vi høyt og fint på vei mot BKK. Har ca fire og en halv time igjen og ser frem imot sol og varme. Hele kabinen sover, bortsett fra meg - nattugla selv. Ønsker alle en fredelig mandag!
God men grisekald morgen fra Stavanger. Her kom en seg hjem sent i går kveld etter siste arbeidsøkt før jul. Det ble siste flytur for i år, om det da ikke dukker opp noe overtid Ovnen er fyrt opp, julekaker fra opphavet funnet fram, samt en kopp Matcha latte og en nyter morgenstunden. Ha en glitters mandag
God morgen Norge! Måneskinn og rolig morgen. Drikker kaffe mens vi venter på at det skal komme noen og strø. Det er "litt" glatt etter føljetongen snø, varme dager og kalde dager. Denne uken inneholder tre arbeidsdager, og så er det faktisk jul! Har dessverre (?) ikke flere flyturer i 2021, men det må bookes litt mer før året er omme. Det er viktig å ha planer for neste flyår! Måtte alle få en behagelig siste uke før jul.
God morgen fra heimen. Klarvær og 1 blå. Vi holder oss nær teltet idag (også). Litt vasking og rigging av årets gran står på tapetet. Avkom og avkoms-avkom seiler inn om et par dager, og da må vi være klare med det meste. Men, må også snakke med våre venner på CT-telefonen for å få hektet OSL på turen fra FRA til BKK, og hjem igjen, selvfølgelig. Den klarte vi å bestille i I-klasse på Star-A siden. Kombinasjon av X og I ble for vanskelig for algoritmene hos SAS. Er jo også ganske skuffet over at Bolaget bare spanderer X-klasse innen Europa når vi drømmer om å reise så mye lenger. Akkurat nå nyter vi kaffen og roen. Ha en fin dag, og takk for bilder fra utlandet. PS Etter 32 min. venting fikk jeg snakke med Noa (!). Han fikset det uten problem. DS
God morgen. Det kan se ut som at datasystemet på jobben ikke har kommet seg etter helga. Ja, ja det er vel nok av forefallende man kan gjøre mens man venter på datadoktoren. Sjekke Insideflyer, f.eks.
God morgen fra hjemmekontoret i Grenland. Her er de unge håpefulle satt i gang med hjemmeskole, mens jeg må få prøve få gjort noe fornuftig, kjenner det blir vanskelig å være like produktiv som på kontoret.. Har i natt tikket inn 2500 trumf kroner fra hotelloppholdet på MLE i Oktober, så får jeg se hva jeg gjør med de, satte automatisk overføring til EB på vent for en drøy uke siden. Usikkerhet mtp SAS sin fremtid og hvordan dette COVID f..... utvikler seg gjorde at jeg bestemte meg for å ta en pause intill videre. Uansett nok poeng til å fylle ferier det neste halvannet året skulle det være mulig å reise.
God mandag fra nye A321LR SE-DMR i sete 4A. SAS tester nye balja på CPH-OSL-CPH i dag, så da må man jo ta en tur
God morgen fra Jessheim, her i huset testet siste mann positiv for corona i dag morges, så det ble full pot med 4 av 4. På den positive side er alle mann ute av isolasjon søndag 26/12, så legger opp til en alvorlig stor Nyttårs feiring! god dag til alle
God morgen fra hjemmekontoret. Starte dagen med en "din PC må omstartes NÅ" er ikke gøy, for det tar tid. Denne uken blir en rolig jobbuke, ingen møter i det hele tatt. Kanskje kollegene har tatt ferie allerede? Samme det, jeg har oppgaver som kun jeg kan/skal/bør løse. Det føles ikke som mandag i dag, vet ikke om det er en bra eller dårlig ting. Ha en fin dag!
God morgen fra hovedstaden! Morgenens utsikt fra hjemmekontorstolen er helt ok: fullmånen lyser inn i stuen, og i sidesynet glitrer årets juletre. Blir jo faktisk stemning av den slags, så da godtas det at treet kom i hus noen dager tidligere enn tradisjonelt. Blir kun 3 dager på jobb før jul, og med litt flaks blir man ikke altfor plaget av sjefer og annet rusk disse dagene. Da kan i stedet noe av tid&tankekraft brukes på å planlegge julemeny, med tilhørende handleliste. Siste hotellrefusjon (for i år, krysser fingrene for at det blir færre av de neste år) tikket inn i helgen, da kan kanskje den brukes til noe ekstra godt i glassene… Ha en flott mandag, om det flys, jobbes eller juleforberedes!
God morgen alle sammen, årets nest siste arbeidsuke. Kaldt og mørkt på morningen, heldigvis snur snart solen, VG melder om flat trend i dag, som er positivt, så ting kan jo se mer lovende ut, bank i bordet, for 2022? Ha en flott uke.
Her er det hjemmeskole med 4(!) barn. Har lånt to. Angrer på det nå da jeg ikke er noe særlig til pedagog. Men vi skal på utflukt til Bygdøy litt senere så det går seg nok til Riktig god mandag
Nice! Hvordan er stolbetjeningen? Kan du velge selv hvor mye føttene/ryggen skal opp eller ned, eller er det kun "presets" som hos TAP?
Man skulle bare fått det med en gang.. Bli ferdig med det. Hele hurven jeg skal feire jul med er smittet, så da ryker vel den