Mandag fra HEL

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Flymunda, 02. juni 2025.

1. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,606
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke jinxe, men streiken på HEL gir en ganske rolig flyplass, da Finnair kansellerte flightene de ikke kan fly for to dager siden, så ingen virrer hvileløst rundt her,
    det er bare de færre som har et fly. Turen fra Malaga i går var fin. Finnair er bra. En tur over Helsinki på vei inn i går.
    IMG_4935.jpeg
    Spenningsmomentet i dag er om de har noen til å laste kofferten på flyet til Oslo.

Last edited: 02. juni 2025
    EndreD, Earl, oddA and 13 others like this.
  2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,301
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra kontoret!
    Bilen ble levert på service på vei til jobb, så får vi håpe de klarer å fikse feilen denne gangen. Leverte bilen for et par uker siden, med beskjed om hva som var feil. Fikk den tilbake med melding om at "vi har feilsøkt, og funnet ut hva som er feil. Book ny tid for å fikse." o_O

Jaja. De tar Amex iallfall.

Brukte helgen på å finne en egotrip til å kickstarte sommerferien. Den er fortsatt under oppbygging, men jeg håper virkelig det blir noe av. I så fall blir det nok reisebrev. :) (Må også få godkjenning av sjefen (hjemme), men det pleier å gå greit)

Fikk epost fra Trumf i går, med beskjed om økt opptjening på diverse reiserelaterte ting. Så da må man sjekke om noen bookinger må oppdateres på bakgrunn av det også. Livet som bonusjeger er hardt! :cool:

Ha en fin en!

EndreD, Earl, Sonictravel and 10 others like this.
  3. Adrian E

Adrian E Turbulensjeger

Likes mottatt:
    4,095
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra permisjonslivet og det bergenske.

Kaffekoppen er nylig tømt mens mor og arving nummer to sover. Livet nå er mindre fly, mer oppvask, rydding og alt nødvendig for å overleve. Også ganske fint.

Blir litt kjekt å dra ned til Stavanger om noen uker.

EndreD, Earl, Sonictravel and 9 others like this.
  4. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    43,767
    Bonuspoeng:
    293
    God morgenfra MBT, legen har allerede fått besøk og godkjent blodtrykket for noen mnd til.

Nå blir det tur i skogen med hunden før jeg forhåpentligvis rekker tilbake til avtalen om å bytte til nye sommerdekk. Greit med en fridag så slipper å stresse rundt:)

EndreD, Earl, Sonictravel and 7 others like this.
  5. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,305
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen/formiddag fra Puerto de Mogan.

Engelskmennene (og waliserne og skottene og nord-irerne) har reist og hotellet puster roligere. Zona Tranquila svarer igjen til navnet sitt. Serverer et kveldsbilde i dag også.

20250601_211744.jpg

I morgen skal vi hjem, men i dag skal vi kose oss på spa.

Ha en fin mandag!

EndreD, Earl, Sonictravel and 8 others like this.
  6. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,269
    Bonuspoeng:
    163
    God formiddag fra kontoret i nordvest. Har finregnet på poengene fra Amex i mai og status ble at jeg fortsatt mangler i overkant av 5000 bonuspoeng og 1600 nivåpoeng. Må bare holde maset oppe mot kundeservicen deres. Ellers er det fint lite å melde. T-16 til neste flytur som er jobbreise med hjulvispene til Widerøe.

EndreD, Earl, Sonictravel and 5 others like this.
  7. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,270
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag, fortsatt på tidssone NPT (UTC+5:45) i lufta med TK 727.
    Ein fantastisk tur til Nepal er over, møtt gamle venner, fått nye venner. Og jammen seier for beste utlending i Everest Marathon. Blitt masse kake :rolleyes: Er glad i feiring der nede, ekstra stas for min del var det at Padawa Sherpa(29x Everest) blei med på feiring av bursdag og seier.
    Så kjem eg til å savne TK, joda kan jo fortsatt fly med dei. Meze er heilt fantastisk.
    IMG_7357.jpeg
    Slagen mann på slutten av løpet på veg mot Namche Bazar d8b1ba3d-c04f-46fd-921c-06e370424125.jpeg
    Klarvær i Surke, heli venta på oss
    363792C7-28BF-42DC-91BB-D73D0E9D43B7.jpeg
    Framme i KTM, etter fin tur med svensk pilot som prata masse om både landsbyar og utfordringar med å fly heli i Nepal.
    IMG_7332.jpeg

LaDuden, Thomas123, EndreD and 18 others like this.
  8. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,815
    Bonuspoeng:
    293
    God måndag frå 4D på ein SAS CRJ på TRD. 10 minutt til avgang. I dag har eg prøvd «buss for tog» for fyrste gong. Eg føretrekk nok framleis å fly elevert heller enn å sitte på ein buss og glo. No skal vi heim til Sunnfjord etter ei fin konfirmasjonshelg i barteland.

EndreD, Eddie47, Earl and 5 others like this.
  9. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    35,481
    Bonuspoeng:
    183
    God men litt shaky morgen her fra Seattle.

Tror vi var innom Crocodile, Madame Lou’s, Screwdriwers og Lindas i går, men litt blurry, i alle fall sistemann til å bli pælma ut for ikke mange timer siden.

IMG_3557.jpeg
    Har ikke thrasha rommet men tydeligvis gjort høffelige forsøk på det :D

EndreD, Eddie47, holmen and 5 others like this.
  10. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,815
    Bonuspoeng:
    293
    Då er vi omsider heime etter konfirmasjon, men dessverre melder lokalavisa trasige nyhender. Eg må visst skjerpe meg!

IMG_5266.jpeg

Earl, RoadKing, mathiasfe and 9 others like this.

Del denne siden