Mandag! God? Tvilsomt....

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 24. febr 2014.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Sørlandske!

    6,5 grader ute da jeg kjørte til jobb. Kanskje denne globale oppvarmingen endelig hjelper til litt her? Ingen snø bortsett fra noen gamle hauger etter snørydding. Passer meg aldeles utmerket.

    I natt var jeg i FRA med en F billett i hånden klar for å reise til Asia. Men i passkontrollen ble jeg stoppet fordi det stod et klistermerke i passet mitt om at "kan ikke brukes". På norsk. Men tyskerten forstod tydeligvis norsk, så da var dette det samme som at passet var utgått. 2 timer til avgang og jeg måtte på ambassaden for å få tak i nødpass. Stresset rundt i en by på sykkel på jakt etter denne ambassaden så jeg kunne få nødpass. Ellers var jo de 110k DM poengene forsvunnet opp i røyk. (Tenkte tydeligvis ikke på å ringe og booke om.....)
    Men sånn går det når man drømmer. Ikke alt som er like logisk. Kan det være derfor jeg drikker?

    Er det helg snart? Noen sier at mandager er fine dager, men at de sliter med dårlig rykte. Nuvel. Er ikke så sikker jeg.

    Skål!
     
    Fnate liker dette
  2. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra stiv kuling, 6 grader og regn (aka Bodø)

    Hærlig mareritt å våkne fra da ;)

    Tilbringer morgenen på kontoret, før jeg setter meg på en 737-600 som skal ta meg til Bergen via Trondheim senere i dag.

    Ha en flotters dag!
     
  3. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    God mandag morgen! Litt arbeid på hjemmefronten før turen går over fjellet til Oslo med SAS igjen.

    Ha en fin dag!
     
  4. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra et vått og vindfullt TOS også hvor det ser ut til at snødybden skal minke utover uka.
    Kontorarbeid denne uka for prosjektrapportering og planlegging både mot Forskningsrådet og EU, men på fredags ettermiddag settes snuten mot Hua Hin og 2 uker med sol og varme for en utvidet vinterferie for familien. SAS i C begge veier så kan da rapportere om sjampisen virkelig er tilbake på returen 16. mars.

    Hævv æ nais vån!
     
  5. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Joda, en helt kurant mandag Bizflyer ;)

    Snøen smelter og fuglene kvitrer. En antydning til vår er i luften. Fornøyd? Jepp.

    Turen til Telemark i helgen fristet til gjentakelse, så da blir det hyttetur til helgen til samme sted. Frem til da er det jobb og jobb som gjelder, samt avvikling av et årsmøte torsdag kveld. Og så er det plutselig helg igjen.

    Ha en fin dag!
     
  6. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Yeah yeah yeah ... her ble man vekket av katta et kvarter før vekkerklokka ringte. Egentlig ikke så verst - vanligvis begynner han å rive ting ned fra kommoden ved totoden. Sol og fint - nå blir det en mosjonstur før formiddagsluren. Frimandag er ikke så verst ... ;)
     
    Hickok liker dette
  7. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra hovedstaden. Selv drømte jeg i natt at jeg skulle teste et Mandarin Oriental-hotell for Bonusfeber, og hadde glemt å ta bilder :oops:
     
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Hyatt Dulles, der jeg akkurat har trødd ei pølse og et egg inn i trynet.

    Fin tur over pytten med BA igår. Skikkelig pussig gjeng i business. Alle med ørten kulepenner i skjortelomma, kakibukser og ulike dressjakker. Jeg og elefanten passet sånn sett nokså dårlig inn.

    Rundtur med bil i VA og Delaware før AmTrak etter planen skal få meg til Newark i kveld. Ha en fin en.
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Huff da! Mareritt av verste sorten jo! Eneste fordelen var jo at det var en grei unnskyldning for å ta en natt til! :D Da MED kamera.:p
     
    Henning liker dette
  10. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Du vet du bor i provinsen når bussen hjem fra jobb er en turbuss med dass og WIFI.
     
    Fnate, Islending and Henning like this.
  11. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra hovedstaden! Sjekket inn på Comfort Grand Central og fikk nytt rom kontra forrige gang. Hotellet skryter jo av at omtrent alle rommene er ulike, men det var sannelig ikke store forskjeller her. Tapeten og sengegavlen er forskjellig, samt badet er speilvendt..

    Anyhow et helt ok hotell for natten!
     
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ha ha ha ha. Kongebra!
     

Del denne siden