God morgen fra en hovedstad som bader i sol. OL er over og det var noen flotte uker. Hva skal vi finne på nå? Ha en fin mandag alle IF-ere
God morgen fra bassengkanten. Solen skinner og vannet er vått. Sommeren holder ennå tak i oss. God mandag!
God morgen fra hjemmekontoret! Hverdagen har definitivt innhentet meg og skrivearbeidet florerer. Litt trist å se ut av vinduet hvordan solen skinner mens arbeidet presser seg på. Må ta en trøstepause for å finne en eller annen tur man kan ta snart! Ha en fortreffelig dag!
God morgen fra OSL. Vi var en av to treradere som hadde ledig midtsete i thai airways fra Bangkok til Oslo så flyturen gikk langt bedre enn forventa. Nå venter vi bare på å få siste kofferten så bærer det hjemover for en rask dusj og klesskift før jeg må dra innom kontoret. Hverdagen starter brutalt med masse møter og mye som skjer.
God morgen fra bortekontoret. Solen skinner, og folk er tydeligvis tilbake fra ferie, for nå er det ganske tett på veiene her ute. (Og på parkeringsplassen utenfor her) Kjører heldigvis ikke E18 sammen med alle de andre, så jeg slipper køen. Denne uken blir det flytur igjen! Det blir stas. Ha en fin en!
God formiddag fra Grenland. To dagers guttetur på Langøytangen fyr med 18 mann unnagjort i helga, godt man har fri en uke til. Fruen har pådradd seg covid, så planen i dag er å rømme heimen og komme seg ut til sjøen. Igjen ligger "spøkelsesflyvning" med ET i biz fra OSL-ADD-SEZ ute på SAS.no Ikke mulig å komme helt i mål der- faen ass.. Ha en smittefri dag
God morgon frå SK255 Flyet er fullt/overbooka, 1passasjer kom ombord uten sete crewet plasserte personen i cockpit Kan jo sjølvsagt vere crew, men hadde fått beskjed om mulig ledig sete ved 1rad ved gate men den raden var full. Er dette praksis ved fullt/overbooka fly?
God måndag frå eit heimekontor i solfylte Sunnfjord. Fyrste dag på jobb etter ferien blir brukt i Outlook'en min, samt til ymse andre greier. Godt å vere i gang igjen med huset tomt for ungar og frue. Då gjenstår det berre å få gjort noko...
God ettermiddag fra hovedstaden. Tilbake på jobb i dag etter en ukes ferie og tydelig at mange andre også var tilbake i dag, mye mer folk på kontoret og rundt omkring på tog og bane. Godt man har en jobbtur denne uken så man ikke begynner for hardt etter ferien med 5 kontordager i strekk, men får seg en flytur til solkysten også på torsdag Nyt kvelden folkens