God morgen fra solkysten på strilelandet Jeg vet ikke hvor lenge jeg har hatt SAS appen på telefonen, men aldri har den vært så tom som nå .., den skriker etter bookinger Ha en deilig dag i det fine været ..
God morgen, Usedvanlig trøtt i morges. Mulig det er kroppens måte å si fra at det ikke er røde dager denne uken. Blir tungt!
God morgen fra kontoret! Har fått kaffe, så jeg er ganske fornøyd. Har fortsatt over 10 bookinger i appen, men det spørs hvor mange av dem jeg får benyttet meg av. Snart helg?
God morgen. Det er slett ikke lenge til @Eddie47 , kun dager nå, til neste tur. Fredag skal jeg nyte av bolagets gjestfrihet på en tur til midten av Norges rike.
God mandagsmorgen fra et lite snart solfylt sted i Ryfylke. Kunne skrevet lite, vakkert, - men det er jo lett å misforstå . Nå er siste av 3 uker feltarbeid påbegynt (har >12 t dager - men vi kan kun timeføre 12t ). Har foreløpig 1 flyging på agendaen (men det er WF, så da finnes den kun på CheckMyTrip-appen). Kun den sedvanlige KRS-BGO, men jeg får i det minste cluft under vingene. Ha en fortreffelig mandag og uke!
God morgen fra langt oppe i nord. 16 bookinger i appen i tillegg til bookinger med rødnesene og Widerøe. Neste tur er allerede i morgen, da er det retur fra den første av 4 bookinger til Nord-Norge i sommer. Nå er det jobb! God mandag
God morgen fra Viken. Verden går i riktig retning...Utenom SAS MC der forsvant den EBD fordelen... Vente leken for Voucher og refusjon er fortsatt på vent, hadde vært fint med den baksmellet jeg er forventet å få, har visst betalt for lite forskuddskatt, godt vi har covid-19 beredskap, reisebudsjettet 2020 går til restskatt, kona er fornøyd, jeg er ikke, kunne gått betalt flat 25 % skatt, grunnet fall i rente nivå er det kalkulert også baksmell til neste år, løsning mer gjeld... Tror vi alle på IF snart trenger en F flight, med full servering:forretter, kaviar, saftig biff, kjeks, dessert, champagne i mengder og oppvarting til de eleverte klasser..... Sååå en savner det... Ha en super dag videre
God føremiddag frå Sunnfjord. Her skin som alltid sola, fuglane kvittrar og alle er glade og fornøgde. Det ser stygt ut for sommarferien til EWR, men trumf kan vi i alle fall få. Før helga fekk eg melding om 10 % trumf på neste handel hjå Spar om eg vart med på nyheitsbrevet deira, og i dag skal det handlast. Kor mange pakkar tilbodskjøtdeig kan du kjøpe på ein gong før det vert flaut? Eg treng framleis vel 60 000 poeng før sommarferien 2021 er fullfinansiert, om det ikkje vert ytterligare devaluering. Er det forresten nokon som veit om Spar har ok prisar på øl? Får besøk av systra til madammen og familien hennar neste veke. Då vert det som regel litt munngodt på kveldstid.
God mandag. Blir hardt med 5-dagers uke, særlig uten særlig flyutsikter. Snuser på å bestille noe for 2021, men gidder liksom ikke å ha betalt for biz hvis koronabegrensningene vedvarer... Får heller mimre litt... for nøyaktig ett år siden:
Du må først kjøpe ny fryser ... Hvor mye kjøttdeig trenger du for å få 60 000 poeng? Hvor mange uker holder familien ut med å spise varianter av kjøttdeig til frokost, middag og kvelds? Kan man blande kjøttdeig i tåteflasken til en nyfødt baby ...? Mange spørsmål å ta hensyn til før flauheten blir et problem ...
1487 pakkar kjøtdeig vert kanskje litt i overkant, men det blir i alle fall ein god "load". Det begynner allereie å minke på plassen i frysaren. Eg lyt nok begynne å ete meir... Lurer på om madammen trur eg er galen om eg kjøper bleier mynta på nestemann som kjem medio november? Jaja. Litt risiko får eg tåle.
God morgen! Har kjøpt en søylevifte for å kjøle ned soverommet litt. Den suser litt som et fly. Våknet i morges og i halvsøvne lurte jeg på om jeg var på et fly. Det var kortvarig glede før jeg fant ut at jeg faktisk bare var på bakken... Ellers er første videomøte unnagjort, så på tide å hvile øyne (bokstavelig). Reisestatus: Norwegian har kansellert flyturen til London i juli, og cashpoints + 20% var på konto samme dag jeg trykket på lenken. Om SAS hadde gitt litt ekstra på voucheren hadde jeg nok gått for voucherløsningen der også, men hvis de er så gnien, så kan jeg være det også og tar heller cash, selv om det innebærer venting. Ha en flott dag!
God morgen fra Romsdalen Været er grått, uken er lang, men frykt ei... TTT er her for å redde uken! Nå skal en bare spise/drikke seg helt ut av huset, så kan en gå helt bananas. Flystatus er som den har vært det siste kvartalet... fullstendig tørke! Ha en håpefull mandag
God formiddag fra 1D på DY530 til SVG. Når selv en tur til Stavanger frembringer yrhet i kroppen er det for lenge siden sist man satt på et fly ut av landet. Men nå skal det jobbes noen dager på Ganddal, og siden Quality Sola plutselig har blitt beredskapshotell ble jeg booket om til Energy. Siden det igjen påfører meg ekstra kostnader sendte jeg en mail og ba om gratis parkering. Det ble innvilget.