Det har jeg jo skjønt, men når de eldre og mer rutinerte også møter på jobb i dag så kan ikke junior være dårligere
God ettermiddag fra den nærmeste indiske sjappa til kontoret jeg har innplassert meg på. Straks tilbake for en ny økt. Ha en solid en, folkens!
God ettermiddag fra OSL gullstua utland der jeg venter på at SK1477 skal ta meg til CPH. Merkelig hvor mye kjedeligere et besøk i loungen er når man er på slankern og på vannvogna (den andre på grunn av den første). Jaja, det er sikkert bra for meg (eller hva @drsyk ?). Og da skal jeg for en gangs skyld sitte foran også Ønsker alle en ikke avholdende aften
God aften fra Trondheim! Her har dagen vært som vanlig på jobb, men trappene har bydd på litt større utfordringer mtp. lørdagens kraftanstrengelser... Kvelden byr derfor på «Toy Story 4» i godt selskap Ha en rolig valgkveld
Jeg overlevde forresten flyturen i økonomiklasse(!) fra Gatwick til Seattle. Setene var overraskende gode, og det var til og med gratis å se på filmer/serie. Prisene for å kjøpe fra kaféutvalget var derimot helt hinsides. 3 dollar for vann og brus. 6,5 dollar for en miniatyrflaske med gin. Tror blandevann kostet 2,5 dollar. Osvosv. Så ble minimalt med kjøp fra kafeen. Fikk heldigvis drikke til måltidene. Så det blir fort en helt annen pris når man tar med alle ekstrakostnadene.