Solkysten på sitt beste, dette må da bli en fantastisk dag .. Ungdommen har slått gresset på tomten og i dag skal de beise hytte og uthus. Ny opplevelse å «måtte» stå og se på at ting gjøres … frem til nå har ungdommen bare sett at ting er gjort når de kommer ..
God morgen fra hjemmekontoret/godstolen. Fikk endelig innkalling til første skudd.... de kunne ha valgt hvilken som helst dag med unntak av 4 dager de neste 8 ukene og gjett om de traff "feil". Håpløs system der man ikke kan velge time på alternative dager så nå må jeg visstnok vente på en ny innkalling som de sender ut tidligst om to uker. Det som virket som en god start på dagen ble til litt frustrasjon. Har sendt en e-post for å sjekke om de har noe annet ledig, for online kan man visstnok ikke gjøre noe som helst som er fornuftig når det gjelder planlegging. Jeg vil ha mitt "startskudd" til å kunne reise igjen, så fort som overhodet mulig. Ha en flott mandag dere
God morgen fra Grønland politistasjon. Var her før 08:00 for å hente ID-kort, tenkte det var lurt å være tidlig ute. Foreløpig har det ikke kommet et eneste C-nummer opp på listen, og jeg har C006, så føler at jeg kommer til å vente hele dagen. Vi får se… Edit: Var ute ca. 09:15.
Yo fra Ballstad. Litt grått, men fortsatt fint. Rask overfart med Widerøe til Leknes i går Før det ble hentet ut bil og turen gikk til Ballstad hvor det ble besøk på restaurant Heim som var helt ok. Med litt bedre planlegging er det andre restauranter i området som kan besøkes, men la gå
God morgen fra Sølvbyen. Lettskyet, grei temp, det blir nok en bra dag. Bladverket står grønt og friskt på både nyttevekster og ugress. Etter noen dagers fravær er det godt å finne sin plass i IF-rekkene igjen. SAS vill gjerne beholde oss litt lengre i Aust-Finnmark, og flyttet hjemreisen en dag. Da blir det Neo begge veier. Nå må jeg godsnakke med Avis så ikke leien øker med 50% for å ha bilen et halvt døgn ekstra. Prisene har skutt i været siden jeg la inn bestillingen. Ønsker alle hell og lykke med bestilling/tildeling av sprøytetime. Her i teknologiens høyborg var det enkelt nettbasert, og med valgmuligheter. Ha en frisk og lykkelig dag! PS Noen som flyr idag? Har SAS startet servering innenlands, slik de truer med på nettsidene? DS
God morgen fra Østfold! Solen skinner, og det skal visst bli en finfin dag. Da passer det fint å jobbe litt i hagen. Med litt ekstra vanning har gresset vokst mer enn ønsket, og jeg må til pers og klippe manuelt nok en gang. Servicemannen som skal fikse Skilpadden (robot-klipperen) kommer ikke før i morgen.. Ha en deilig dag!
God morgen fra Trondheim Solskinn og blå himmel.....fint å sitte på jobb i 9,5 timer da....for deretter hjem å legge gulv... Hurra for rolige sommerdager.... Ha en mindre arbeidssom dag
God morgen fra en lettskyet Trøndelagskyst, her har etterhvert temperaturen falt såpass at vi fant ut vi måtte på med innejakke etter kampen i går. I motsetning til @Eddie47 som har skadet seg, så må nok jeg til pers på huset. Heldigvis med en meget dyktig tømrer, så alt blir på stell. En praktfull sommerdag ønskes alle og enhver, også om du ikke er så heldig å kunne nyte den med paraplydrink i Karibien (skulle vært der altså)
Ifølge ett innlegg jeg akkurat så på Frequent Traveler Norge sin facebook side så er frokosten tilbake i alle fall Men ser også en kommentar der om at de fremdeles ikke serverer alkohol? Jeg får dessverre ikke testa dette selv på onsdag siden jeg skal fly Widerøe direkte BGO - AES, men antar at vi får oppdaterte rapporter her inne ganske så snart uansett. Ha en fin-fin mandag folkens!
God føremiddag frå Sunnfjord. Sola skin, arvingen får mat og snart skal vi ut på tur. Ut og sjå på dører til verandaen og imellom rom. Det begynner å bli tomt i SAS-appen. Det ser mørkt ut mtp fleire flyturar i år, men vi får gjere som i den raude delen av Liverpool; satse på neste år. Då skal det bli både sommarferie og IF-tur. Eg håpar og på ein liten tur over fjorden til Sambandsstatane etter gamalt. Neste år er det 8 år sidan førre besøk. Skrekk og gru.
God morgen fra Bonaire, kroppen tror det er på tide å stå opp, mens klokken viser 05:17, klokken vinner denne kampen og jeg nekter å stå opp før solen!
God litt sliten mandag formiddag. Det viste seg at det var mulig å få noe godt å drikke i Oslo. Også ble det jo spennende på NRK, selv for oss som ikke ser på sport. Men at de utsatte Kveldsnytt, for å sende ball lek Like greit at jobben kan gjøres i kveld. Så får jeg noen timer i sola med morgenkaffen
Guten Morgen fra Nordland! Vindstille og 24 grader. Kanskje litt fisking? Ellers slappe av før slaveriet (skraping, maling) starter imorgen. Ha en fin en!
God formiddag fra Jessheim! Hadde egentlig parkert meg på "hytta" Kolbotn for en periode, men så hadde jeg selvfølgelig mailet en feil fil til en kollega i stresset med å få ferdig alt før ferien på fredag, så da ble det en ekstrarunde hjem for å få fikset dette . Ellers forteller Facebook at det i dag er 4 år siden jeg hadde min virkelige debut i galskapen vi dyrker her inne ved at det var min første tur i F, kronet med besøk i First class Terminal, Cayenne ut til flyet og så i nesen på LH 747-8 fra FRA til HND som første leg av turen jeg og junior hadde Down Under. Juniors høydepunkt på selve flyturen var da han fikk komme opp i cockpit på 747eren, men det var klar beskjed at dette var utenfor reglement og det var dessverre ikke aktuelt å ta noen bilder der oppe. Jaja, man kan drømme om at de tider kommer tilbake... Ønsker alle en strålende mandag!
Så var det mandag igjen..zzzz Ikke mye som skjer, mere enn nok med at det er mandag. Det blir aldri min favorittdag uansett. Ellers så ser jeg at kanskje verdens beste app for oversikt over kollektivtransport/taxi, disse fordømte elscooterne etc nemlig Citymapper har lagt til Oslo. Var jo ikke en dag for tidlig, eller så mulig jeg som er sent ut med å oppdage det Bare dumt den bruker data fra EnTur. Så sånn sett egentlig ikke noe særlig tess. Men nok om det... Ha en framifrå mandag !
Ikke så ofte j kommer med middagsforslag. Men Breddos på Vulkan leverte veldig godt på taco gleder i går. Så de er anbefalt for litt Mexico.
P + S - polarrull og syrah. Tok en god time å fortære dette, så det ble lite munnbind til CPH. Videre til PMI om én time.