Da var det på'an igjen! Ny uke og nye mulkigheter ... God morgen fra verdens vakreste by. Ni dager til neste flytur.
Mandag morra blues: Når du går til sengs ved midnatt og trur dagen skal begynne kl.6. Så ringer telefonen kl.4:15... Ha ein fin dag alle sammen!
God morgon frå Sogn. Her må ein prøve å vere litt effektive på kontoret. Målet er å rekke flyet kl 13.30 frå SOG, neste fly går 18.35. Bonusen med WF135 er også at eg får ei lita mellomlanding i Stuttfeit-land. Ha ein strålande dag!
God morgen fra Trondheim. Her er det kaldt, veldig kaldt. Bilen er levert på service så da må man faktisk bevege seg utendørs i kulda. Ingen flyturer på en god stund dessverre, hjelper på at det er flere som er til bestilling. Abstinensene er store etter mat i cube og eplejuice på glassflaske. Ha en flott dag
God mandagsmorgen fra kontorkrakken. Heromkring går dagen med "Pondus-lyder" (Slike små ngggh, som en egentlig ikke selv registrerer når en setter seg ned i en dyp sofa, eller forandrer stilling.). Hadde meg en 16 km skitur i går, og kroppen min er tydeligvis ikke helt fornøyd med tingenes tilstand. Det var silkeføre og burde vært ganske gromt. Men min makker er dessverre blitt trimgal ( sykkel) på sine gamle dager, og jeg "hang på halen som et tørket slips. Jeg tilbrakte mesteparten av de 2 timene med å forsøke å svelge lungene, og slite med puls langt opp mot makspuls ( egentlig over makspuls i henhold til beregningen). Skal ha en helge-pendlertur til BGO om 3 dager. Håper jeg har fått lungene tilbake på plass til dess
God morgen, Neste mandag på denne tiden sitter jeg på SAS lounge og venter på flyet til EWR med SAN som siste destinasjon. God mandag i den grad det går an å si.
God morgen fra OSL, blir DY til LGW og AVIS videre til QLA. Avsluttet søndagen med å booke C-tilbud fra SK, ble 6-8 Juli til HKG. Om noen har hotelltips fra IHG eller Hilton så er det flott.
God formiddag fra NSB. På vei tilbake til kontoret etter bomtur til Tønsberg. Noen hadde glemt å si fra at de ikke kom i møtet. arrgh.. Men men. Skulle bare hatt bonusoeng på NSB! Beklageligvis er det lenge til helg.
God kveld fra Adelaide ! Dessverre så er det snart slutt på eventyret i Australia, temperaturen er ca 24+ 2140 på kvelden
IC er visst stengt for oppussing en stund fremover, men det finnes jo flust av andre alternativer. Har/er det tilbud på SK biz? Hvor er det annonsert? Har du detaljer?
Det stemmer nok helt sikkert. Poenget mitt (som @Eddie47 tok på strak arm), er at jeg reiser gratis med NSB gjennom jobb..
Kroppen er helt i sjokk... To timer pluss badstu hos min gamle venninne Elixia .. du verden .. Noen på lørdag kveld mente at kroppen måtte endres til golfsesongen starter Her lukter det kveldsarbeid
Booket rom på IC, No 18 Salisbury Road. Ser jo greit nok ut det, men om noen har noe stjernetreff så tar jeg gjerne tips.
https://insideflyer.no/loungenyheit-eventyr-lounge-er-no-med-i-priority-pass/ Slikt er bra for humøret på ein ellers småblå mandag.