God morgen fra kontoret i nordvest. Må si det var litt tungt å stå opp idag og karre seg på jobb og for meg går vi attpåtil inn i den travleste tiden på kontoret. Men har selvsagt tid til å sjekke IF. I går benyttet jeg anledningen å bestilte noen vaskeark samt la på biodrivstoff på LHR turen neste uke så vi får en sjangs på 5K nivåpoeng. Ha en fin en
God morgen fra Oslo I dag var det tungt å få dratt liket opp av senga, men intet nytt egentlig etter en lengre ferie. Alltid tøft de første par dagene. Men avgårde kom man ser etterhvert, og til kontoret kom man. Så da er man i gang med jobbåret 2026 også. Ellers rolig dag, viktig å begynne forsiktig. Ha en bedre første dag på jobb i 2026 for de som har det.
God mandag fra kontoret her i Oslo! Brutalt å måtte stå opp midt på natten igjen, men kom seg nå avgående, og kaffemaskinen her funker supert heldigvis. Nå får en snart se å booke seg noe spennende, eller i det minste ett eller annet for å se å komme seg ett eller annet sted
God formiddag fra bortekontoret. Mange trøtte tryner her i dag! Alarmen sto på kl 6, det var i tidligste laget. Men jeg kom meg opp og ut i snøværet. Møtte naboen i traktor på veien, så da er det ferdig måkt når jeg kommer hjem igjen. Heldigvis er det kort tid til neste ferie. Ha en fin en!
God morgen fra Sølvbyen. Lekker vinterstemning og minus 8. Besøkte som vanlig på en mandag det kommunale badekar kl 06.30. I dag kom også alle de gode nyttårsforsettene. Mao trangt i bane 3. Heldigvis varer det max to uker, så er vi nok tilbake til oss med kjent hastighet og problemfri felt-veksling. Ha en fin mandag!
God morgen fra Amsterdam, stuck her siden i går i snøkaoset. Booket om til hjemreise på onsdag i øyeblikket, men vurderer å ordne alternativ selv. Vi har innsjekket bagasje i transit; kan vi forvente å få den levert hjem i Stavanger tror dere om vi ordner annen transport hjem selv? Lite lysten på å dra til flyplassen og forsøke hente den ut.
God dag fra TK1752 på vei til Istanbul! Årets første flyvninger i dag! Turen går til DMM for n’te gang. 3 dager med møter venter på meg der. Ha en finfin dag!
Halloen fra hjemmekontor. Startet dagen med litt trening og fant ut at det var en del ting som var greiest å jobbe med i fred og ro. Ellers avsluttes uken i Italia, har jo ikke vært der siden i fjor så er vel på tide å komme seg avgårde igjen
God kveld fra SAS sin lounge på OSL, litt forfriskninger før det blir LH til MUC og en natt på Hilton; Dårlig stemning blandt de ansatte på loungen, kjefting og skriking på dårlig ledelse som ikke klarer å godkjenne feriesøknader
Da det sto på som verst i SAS omkring 2012 satt jeg ofte på orkesterplass (1D) og hørte frustrasjonen og diskusjonene på andre siden av gardinen..
Glemte å trykke «Send svar» tidligere idag … God ettermiddag fra kontoret i Sandefjord! I motsetning til de fleste av mine kollegaer har jeg ikke hatt så lang juleferie. Mange her med 2+ uker fri nå ...