Mandag ny start på uka

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Kaffen, 06. nov 2023.

1. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,040
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, jf. EU261 artikkel 7 har du rett på 400 EUR ved faktisk ankomst mer enn 3 timer senere enn oppsatt ankomsttid på original routing (på flyvninger mellom 1500 og 3000 km). Denne gjelder jf. EU261 artikkel 4 uansett ved denied boarding, som jeg mener du kan argumentere for her. Alternativt betinger det at årsak for missed connection ikke ligger utenfor flyselskapets kontroll (vær, regulering etc).

Calling and holmen like this.
  2. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,294
    Bonuspoeng:
    183
    God tidlig kveld fra Tromsø lufthavn. Denne flyplassen er nok akkurat nå den aller dårligste av de større flyplassene i Norge. Jeg har to timer her før jeg skal fly østover, og det er ikke mulig å få seg er varmt måltid her. Kun pølse eller Grandiosa i ene kiosken eller som hun dama her på Ritazza sa: «Vk kan varme opp en baguett»

Og hun kunne trøste meg med at O’Learys åpner igjen om fire uker. Jippi…

Da hjelper det jo ikke på at SAS gjør alt de kan for at ingen skal gidde å betale for Plus. Der serverer de kun snacks på en flytur på nesten to timer.

Calling liker dette
  3. travelislife

travelislife Will travel to my last day

Likes mottatt:
    2,708
    Bonuspoeng:
    93
    Kanskje døgnets siste slenger. Får vel ønske god kveld fra Benalmadena. Livet går sin gang her på costa del sol. I morgen er det hjemreise til 6 grader og overskyet. Forhåpentligvis opphold. Det har vært noen fine dager her. Ha en riktig god natt!

Calling liker dette

Del denne siden