God morgen fra MAD. Utsjekk, Uber og innsjekk er unnagjort! Kjapp frokost på loungen siden hotellet ikke åpner for frokost før 07:30; Hjemreise via FRA, så rett til Feiring for å hente hunden.
God morgen fra HQ! Minner om at Fjordkraft endelig er tilbake med sin 1000 kroners kampanje! Når bonusen er brukt opp på strømregningen, kan man enkelt bytte til en leverandør uten påslag mens man venter på neste runde med 1000 kronerskampanje Legger ved lenken her, siden det ikke kommer varsler i off-topic-tråden. https://insideflyer.no/forums/threads/egen-tråd-for-invites.13208/page-16#post-593637 Ha en strålende mandag alle bonusnisser
Morn fra Deventer Var på ølfestival i Zutphen i går og slapp heldigvis unna bakrus trivelig opplegg som hver år jeg har besøkt dette stedet. I dag skal jeg tilbake til norge og hverdagen. Gleder meg til en vanlig hverdag! Neste flytur som er planlagt er først i desember, en god stund til, men skal flytte i mellomtiden så det passer bra. Ha en fin uke!
God morgen! Ny uke, nye muligheter. Ser ut til å bli en slitsom uke på jobb, men da går iallfall tiden fort. Masse møter, leveranser og annet rask. Men innimellom er det bursdagsfeiring (ikke min) og et bryllup på lørdag (heller ikke mitt). Ha en fin en!
God morgen fra Sølvbyen. I dag skal vinterhjulene på. 13 oktober er vår tidligste snødato her i dalføret. At det er mer enn 33 år siden det skjedde spiller ingen rolle, vi er klare! Og fortsatt skinner solen. Ha en godt forberedt dag!
God formiddag fra Nordens paris. Vi har hatt ei strålenede helg her oppe i nord med mye sosialt og god mat. Nå jobbes det på bortekontor i dag før vi flyr hjemover igjen i kveld. En måned igjen til neste utenlandstur. Det er litt for lenge til, kjenner jeg. Må se om det er mulig å gjøre noe med det. God mandag, alle.
God formiddag fra MXP, klar for avgang til CPH. Kan bekrefte at man får fast track her med SK biz / ST elite selv om det ikke står i SAS app. Ankomst litt mer enn 1 time før avgang med kun håndbagasje var da null stress, men det så ikke ille ut i vanlig kø heller. Monteverdi lounge ikke veldig spennende, men lå rett ved gate og fikk meg i hvert fall en espresso fra kaffemaskin, et par mini-donuts og en kald Peroni. "Boarding" startet på tid, men ble stående i tunnel 10-15min da deboarding ikke var ferdig enda. Satser på minst et glass Charles før det blir tørr fortsettelse til BOO hvor bilen venter.
God formiddag fra hjemmekontoret på Torshov. I går fikk vi endelig somlet oss til å booke ferdig ferie i Malaysia i November. 2 netter i KL, 7 på Langkawi, 4 i Kuching og så 2 i KL til slutt. Div innenriksreiser med Malaysia Airlines som var relativt rimelige. Hotellene ble en blanding av Marriott for å utnytte Titanium, samt Hilton for å kvalifisere til en status challenge jeg fikk via Turkish Airlines gullkortet. Ha en finfin dag!
God formiddag fra Haugesund! I dag er det havblikk og lett skydekke, dette må da være hummerfiskerens våte drøm Klør meg veldig i hode hva jeg skal bruke CT-en til som går ut 31.12.25. Hva med Sør-Afrika, Kenya, Tanzania eller Madagaskar? Noen raske tips fra ekspertene? Er uke 41 som jeg sikter på
Dagens raske: Ringte CT-telefonen og etter litt ventemusikk kom en hyggelig svensk dame på telefonen, frembragte mitt ærend flygninger og tider. La meg se om jeg kan gjøre den bedre sa hun .. tastet litt og kom tilbake: Det ser ut som du har funnet den beste routingen, tenk om alle hadde vært så godt forberedt!! Etter kontrollsjekk og kredittkort billetterte damen på direkten! 16 min totalt inkludert ventemusikk og restart av «systemet» og billettering! 3 flygninger med KLM og 2 med Kenya. Fortalte damen at sas.no ikke fungerer på bonusreiser med partnere og at jeg måtte bruke sas.se. Hun skulle melde fra til IT … regner med at IT har hørt det utallige ganger før. Det forundrer meg at de ikke klarer å rette opp dette …