god morgen, tror aldri før jeg har vært i gullstua til åpningstid. Og jeg har ikke tenkt å la det bli en vane. Her er passe tomt, men dog observert et par bananfluer. Ikke bra SAS. Forøvrig ser OSL ut til å ha problemer, ingen fligths viser gatenr eller gotogate/boarding. Hm...
God morgen fra Sørlandet. Høstferien er over og virkeligheten kaller på en. Rundt 10 grader og regn står i skarp kontrast til siste ukes 30 grader og sol.. Flyturen hjem på 1D gikk smertefritt, selv om kuben med laks stort sett fikk stå i fred.. Blæ... Ha en fin dag folkens
God morgen fra Malmø. Her er frokosten akkurat inntatt på hotellet og det er tid for å pusse tenner og deretter sjekke ut. Møtedagen begynner kl 08.30 og i ettermiddag er det tilbake til OSL via Kastrup... håper fortsatt på at Avinor byr på bursdagskake. Nyt mandagen folkens
God morgen fra flytoget. Ett stopp hos tannlegen før det blir kontordag på FBU. Jobber til og med onsdag, så er det planlagt lediggang
Gratulerer med dagen! Her på solkysten skinner solen inn vinduet og det er blikk stille på sjøen, kanskje det regner fra seg i natt. God mandag til alle, enten dere er på hytten eller i Siem Reep eller andre steder ..
God morgon frå Valdres som kan melde om snø på toppane, men ganske fint vær. Etter ei stille helg med generelt ordning heime, er det godt å komme til ein velorganisert arbeidsplass med kontroll, etter å ha vore borte ei helg. Eg har også komme fram til at eg ikkje skal la mine born få leike ferietur med nokon av sine vener. Min dotter trur fortsatt det er barnemishandling den gongen me budde på familierom på Scandic Byporten....
God morgen fra T-banen. Helgen har vært for kort! Den forrige helgen varte i 5 dager, denne kun i 2. Men, jeg må jo jobbe litt innimellom, for å få råd til reiser og tid til avspasering. God mandag folkens! Og god tur til dere som er på tur!
God morgon frå eit regnfritt Sunnfjord. Snart i møte for å planlegge neste flytur. Heilt til Namsos (rai rai!).
God morgen fra hovedstaden. Skjønner ikke at det kan være mulig og være så trøtt! Kan man sette kaffe intravenøst?
God mandags morgen fra høstfylte Trøndelag. Måtte SAS-guden være behjelpelig og gi oss tilslag på vårt oppgraderingsbud.
Da er man kommet til Brüssel og SN sin A320 sliter med knyttnevetesten. Serveringen ombord i semiframskutt klasse (SN har en egen seksjon mellom biz og eco for de som har blødd litt ekstra for billetten) bestod av drikke, sjokoladecrossaint og youghurt. Greit nok. Maskinen gikk på rute og ankom BRU 20 min før rutetid og dermed god tid til en ellers knapp tidsfrist på connection, som viste seg å gå fra gate ved siden av. Rimelig sliten i øra av å høre alle instruksene på flamsk, fransk, engelsk og norsk...
Hadde forøvrig softblock OSL-BRU. Om det er noe SN håndhever for Star G vites ikke. Jaggu ble det softblock BRU-MAD og, man kan undres om det er en form for regel, for her er det fullt fly.
God morgen fra Sandefjord. Det regnet og blåset så mye i natt og imorges av minstemann måtte kjøres på skolen (iflg. sin mor). Kan jo ikke la gutten stå ute i skolegården i regnet... Så da var jeg ikke på kontoret før kl. 9.. Får da det igjen i ettermiddag.
Hjemme igjen etter en kjempefin høstferie med familien på Sørlandet. Mye folk som skulle hjem i går, men ikke fullt i Plus på mine flighter. Nå er det tilbake til hverdagen oppe i det kalde nord. Vinterdekkene er på. Ha en fin dag!
God morgen fra Oslo. Grei flytur over fra Bergen med SAS, men gud hjelpe meg så morgengretten gjengen i kabinen var. Burde gått innom loungen og tatt seg en bolle.
God formiddag fra Trondheim Høsten er våt og kald....vinterskoene blir satt på store Grå idag. Blir litt pendling mellom hytta og jobben i høstferien og fredag tar vi helt fri. Ha en makelig mandag