God morgen! Da har årets juleferien startet og i år blir det familiejul i Thailand, nærmere bestemt Hua Hin/Cha Am, sammen med min "unge og spreke" far på 82 år. Monkey class Helsinki-Bangkok, første gang på flere år på IC reise, men det gikk overraskende bra. Første tur med A350 og må si jeg ble imponert. Nå har det riktignok sluttet å regne i Bergen aka solkysten ifølge @Eddie47, men uansett godt med litt varme.
God morgen fra SK1459, fortsatt ved gate i Oslo. Dette ser ut til å kunne bli flighten fra hel.... . Ikke bare er det skrekkelig tidlig med fakirflighten, men har et spebarn på seteraden foran og til overmål to stykker på seteraden bak. Alle har allerede begynt å vise sin misnøye med justisen ombord. Glad jeg tok med H9i som i kombo med Rammstein burde fikse det grøvste. Endelig destinasjon for dagen er Göteborg, og det er heldigvis siste reise før jul. Ha en strålende en alle sammen!
Luksus! Mandag og juljobbingen er i gang! 2 dager fri før 2020 - her skal alle røde dager brukes på jobb. Ingen julemiddager eller familetid i år. Reisene planlegges på løpende bånd - en uke til Lisboa i Januar og en Februar. Av de mer spennende tingene er jeg blit innviteet med på Mongol Rally kun 2 måneder etter kona har termin..
T-1. Bildene i første innlegg er grunn god nok til å glede seg. Må bare få unna siste arbeidsdagen dette tiåret først...
God morgen fra Drammen, det gledes enormt før avreise, vært for lenge på bakken T-4 da blir det god morgen fra IST (LH C-(D) x4 pax T-7 god morgen fra AYT. TK monkey class x 4 pax T-40 god morgen fra FRA-via CPH SK C x4 pax long weekend De som har vært i Frankfurt og blitt værende(ikke pit stop kjørt Porsche/Merceds eller VW, spist, drukket og badet på FCT så videre) Hvor skal en bo? IHG så skuffende dårlig ut Forlag? Ser nå på Hilton og Marriott... God dag videre i luften, på bakken både her og der.
Dette bør du overleve fint, (misunnelig på H91, bare QC 35 ii her, fint om du poster effekten av den(sammenlignet med ditt tidligere ørepynt), da vurdere innkjøp av nytt) God tur Bare lækkert Mongol Rally...Reisebrev er påkrevd
God morgen fra Grenland. Jobbe denne uka, før juleferie. Kona får være hjemme i år og nyte julen, hun som liker slikt. Fikk ikke overtalt henne til å bli med på tur i julerushet, så da bestilte jeg en uke på granca i mars isteden.. SAS rutefly, ikke charter
Ser at du vil benytte LH. Plutselig kan du bli litt i det tyskspråklige hjørnet. Derfor vil jeg bare minne om at Ôlverlust IKKE betyr ølforlystelse, men oljelekkasje/tap. I samme farta tar jeg med at Ultima Hora er en spansk avis. God tur. Immer mbH.
God morgen fra OSL gate A8. Liker denne nye lounge on the go-dealen hos Caffe Ritazza for amex platinumkunder må jeg si! Et viktig moment er imidlertid at jeg ikke kan gå i OSL lounge samme dag med amex etterpå. Godt årskortet mitt hos dragonpass ikke går ut før onsdag da Sånn ser 20 øre ut. God Segafredo cafe mocca og ost&skinkeciabatta. Ser ut som gjesten min har glemt maten sin på min tallerken, så utakknemlig
God tidlig formiddag fra Trondheim! «Beinbrudd»-føret er fremdeles tilstede, så bra det er kun 5 arbeidsdager igjen til jul... Ha en strålende dag videre
God ettermiddag fra BKK! Ankomst offsleg tidlig i dag, litt jobb med å finne frem til lounge for å slå i hjel litt tid. Det gikk etterhvert greit, men tolv timer i lounge er noe i overkant av hva vi synes er greit. Å komme seg tilbake til ankomstdelen viste seg å være alt annet enn lett, mange skritt frem og tilbake mens vi lette. Det hjelp ikke med motstridende forklaringer fra de vi spurte. Omsider ute av terminalen ble det flytog inn, overmotet rant fullstendig over, og vi spasert de 5 km inn til kjernen. Bortkastet tid egentlig, taxi hadde vært en bedre løsning enn tankene i retning av å bruke opp litt av kaloriinntaket. Vel tilbake på flyplassen må vi si oss svært godt fornøyd med den inkluderte massasjen i Royal Orchid Spa. Nå er det bare en liten time til boarding på BKK-AKL - tror Ole Lukkøye blir prioritert denne runden
God formiddag fra Nordens Paris Her er det vinter og -3°C ifølge telefonen. Til torsdag forlater jeg denne vinteren til fordel for vinteren på det sentrale Østlandet, selv om jeg foretrekker snø i norsk vinter Så da ønskes alle her en flott mandag!
Nydelig bilde @Avixlo vant bilde konkurransen @Upsaker legenden lever videre, ingen over eller ved siden av
God ettermiddag fra hovedstaden. Influensasesongen er her! Jippi! Men, det er best å få det unnagjort før det er avreise til SFO/SAN på fredag. Kunne i dag lese at fredag er den største utreisedagen på OSL i løpet av 2019. Jeg er god på å velge utreise på sånne dager. Har booket oss inn på Radisson BLU for natten, så vi er klare når hanen galer. T-4
Godt vi har avreise torsdagen Huff influensaen har vært hard i år, hvis du er 65 år eller eldre, er gravid eller har en kronisk sykdom, finnes det en vaksine God bedring og tur.