Mandag og juni:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 01. juni 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Ny dag, ny uke og ny måned - sommermåneden. Nå venter noen møter på brygga før arbeidet med å avrunde første halvår såvidt skal begynne. Digg at det nærmer seg sommerferie. Ha en fin start på juni du også.
     
  2. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Gooooood morgen fra LH 865 som straks setter kursen mot Frankfurt. Der blir det gode timer med layover i FCT, før LH 716 flyr med laangt østover mot Tokyo på sete 1K..
     
    tommy777, Vegard, KristianSk and 12 others like this.
  3. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen :) Passe mør i ryggen etter en hel dag med flytting i går. Så blir kanskje greit med en rolig dag i kontorstolen forran dataen :p
     
  4. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Mandag og juni ja.. jeg trodde først det var 1. april i dag når jeg leste om SAS's nye sommerkonsept, hva faen?? Maks tre enheter drikke på en 4,5t flight til 4000 kr hver vei i SAS Plus, Stena Saga er så ekstremt mye bedre altså! Været ute minner heller ikke på juni.

    Lå rett ut på sofaen i hele igår, takk gud for pizzabud på døra! DFDS leverte som vanlig, nå som dama er gravid må jeg jo hele tiden drikke for to! Ikke at det er et problem, fyllesjuken derimot....

    Straks på jobb her, værre kan det ikke bli akkurat nå. Ha en fin dag!
     
    tommy777 and SASDC8 like this.
  5. stakar

    stakar Frequent Traveler - EBP

    Innlegg:
    292
    Likes mottatt:
    783
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Stockholm. Fakirflyet SK 848 fra Oslo. Turbulent tur uten kaffeservering, fikk presset inn 5 min med frokostservering. Sommermenyen så fin ut, men jeg leste ikke det som stod skrevet med liten tekst Mikkeler ØL er inne på alle ruter. Mer regn i Stockholm enn Oslo, om det er mulig.
     
    Last edited: 01. juni 2015
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Mårn fra Nordsjøen også!

    Her ute er enda ett nattskift over og godt er det. Altfor mange timer med hodet inni en oppvaskmaskin før ett par timer med feilsøking og testing av ett par kraner har ført til en stk overtrøtt og lei elektriker. Skal bli godt å finne loppekassa nå ja! Men det er viktig å belønne seg selv, så før køya blir det en Montecristo sigarillo og siste nytt på Bonusfeber.
     
    SASDC8 and Bjoern In America like this.
  7. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Detta ekke SAS. Det ekke Norwegian heller.. Bare konstaterer..

    image.jpg image.jpg image.jpg
     
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra det stillestående toget. Var tungt å stå opp tidligere idag enn jeg sovnet søndag morgen.

    Blir nesten 2 uker på tur nå. Begynner med London og Derby imorra. Så Edinburgh til torsdag. Deretter full gass i Vancouver, Kelowna, Wilmington, NYC og Miami... bah.

    Ha en flott en.
     
  9. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon!
    Turen går etterkvart til Gardermoen og deretter via Amsterdam til Beijing. Tre veker med kombinert kunstgjødselseminar og turisme kan vel bli heilt greit for ein som aldri hare vore dar før. Leika meg litt på googlemaps og fann ut at vi stort sett skal halde oss aust i landet.
    Ha ein fin dag!
     
    KristianSk liker dette
  10. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    God mandag! Skal bare få unna dagen effektivt, jobb, trening, hente unger fra skole og trening, så er det Slash konsert i kveld på Sentrum Scene, pakke før jeg legge meg, i neste ukene er KISS for alle penga, første stopp Hamburg!

    PS. Noen som har en teori om det er lurt å ta flybussen imorra i forhold den varslede tunneloppgraderingen i Oslo?
     
  11. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,784
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sola, herfra meldes det om surt og kaldt vær selv om solen gløtter framom av og til. Så det er kanskje like greit at resten av arbeidsdagen skal foregå under jorden.
    Men før det skal det bookes flybillett for til onsdagen skal en på lynvisitt i nærheten av Telemarks høyeste punkt.

    Ha en flott junidag.
     
  12. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det innerste Agder.

    Her var det så som så med søvnen, og nå er det full fart igjen. Regn og sol om hverandre. Mye regn i morgen. Gleder meg til lørdag. Urk og hei.

    Gooood tuuuuur! Kjenner jeg er skikkelig misunnelig. Håper du har minst 6 timer i FRA så du får testa både loungen og terminalen. (Jeg likte loungen best faktisk. Mer fredelig der og bedre service), men man må jo over til terminalen for å bli kjørt til flyet selvfølgelig.

    Husk å spørre fraulein på flyet om hvor mange gratis drikke som er inkludert i LH F, eller om de har tatt en SAS og begrenset det....
     
    Jørgen liker dette
  13. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Det kommer vel an på hvor du reiser fra, er vel bare Smestadtunnelen som blir berørt der i første omgang, og flybussen F3 TIL OSL burde bli minimalt berørt?
     
  14. gardamix

    gardamix Aktivt Medlem

    Innlegg:
    276
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra Oslo! Ganske mye vind her og. Ellers så er det sol og godt vær. Kjenner jeg må fly igjen, men ikke lenge igjen til sommerens ferietur!
     
  15. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Endelig er helga over og velkommen til juni måned :cool:
     
  16. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra Bergen. Det gjelder å se lyst på livet, så jeg er fornøyd med at bade det vannrette regnet og vinden traff meg i ryggen istedet for i ansiktet. Ber en stille bønn om at det snur innen i ettermiddag....
     
  17. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra SK 935 for en liten uke i Bay Area på jobb. 10:55 flytid sier den norske kaptein Erik nå. Skarp rute via OSL i morges, det var litt vind på OSL, bedre vær hjemme i Tromsø i morges.

    Ha en fin dag i F, C, Y eller hva/hvor ellers dere må være.
     
  18. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag! Allerede ferdig på jobb, men det skulle kanskje bare mangle når man begynner klokka 6 :p

    Nå går turen hjemover, men først et stopp innom biblioteket for litt eksamensgrubling med mine medsammensvorne.
     
  19. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Ungdommen i skranken på OSL var lite interesserte i å sende meg opp i andre etasje frå Amsterdam til Beijing. Får prøve igjen i AMS og heller nyte Upper Crust istaden for OSL Lounge her på Gardermoen.
     
  20. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    Fortsatt på bakken i CPH da toalettene ikke vil flushe...Total reboot ved å ta strømmen til flyet ble akkurat gjort, så får vi se om det hjalp....
     

Del denne siden