Mandag og juni:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 01. juni 2015.

  1. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Oslo! Litt lett møtevirksomhet på formiddagen, og et par møter igjen utover ettermiddagen før det bærer hjemover til middag og foreldremøte på håndballen til dattera. Blir spennende å se om de får ny trener eller de samme gamle som kun kjører i det sporet de alltid har kjørt. Nuvel, det blir vel som det blir uansett.
     
  2. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    Det ble nytt fly og ny tid 15:00 siden den ødelagte bryteren i lasterommet ikke kunne fikses raskt nok......da blir det kanskje rett til Computer History Museum for icebreaker kl. 18:00 om man ikke rekker en kjapp tur innom hotellet før det.
     
  3. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag!

    Innedag på kontoret i dag, som blir litt tidlig avskåret av en EU-kontroll. Nøyaktig en måned til turen går til LAX via ZRH. Nedtellingen har startet. Jeg merker også jeg har blitt litt usikker på egen sommerkropp etter en liten tur innom Fnatprat ... o_O:D

    01-06-2015 14-03-11.jpg
     
    Fnate and Cecilie like this.
  4. bern747

    bern747 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    375
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Seattle.

    Etter 4 deilige dager med opplevelser og inntrykk setter jeg kursen hjemover. Byen har værmessig vist seg fra sin beste side, og både Boeing og Museum of flight er besøkt.

    Antallet uteliggere her har visst gått veeeeldig opp de siste månedene, noe som er ganske tragisk. Trenger ikke gå mange meterne før noen spør "got any change?"

    Vel, mange kontraster her.

    Reisen hjem er LH F med stol/seng i 2.etg på 744. Tre passasjerer i F ifølge expertflyer.

    Er veldig spent på hvordan F oppleves i 2.etg. Kapittelet er jo straks avsluttet.

    Purser på flighten til var vel informert og sa det var vel kjent at konfigurasjonen på 744 kun var midlertidig, ettersom de nye setene var for tunge for 2.etg. "The best first class product we got!", sa hun med et smil:D

    @Jørgen god tur til deg! Regner med du sparer litt boblevann i FCT til jeg lander i morgen tidlig... :)
     
    Travellingalf, Jørgen and KristianSk like this.
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra et regntungt Trondheim
    Første sommer dag - jo kjøss meg på blåmandan'...:rolleyes: Ei vellykka helg i Kjøbenhavn med en kompis bød på både mye god mat og drikke-Slotskælderen var jo bare genialt -måtte ha en powenap på hotellet etter det besøket...;)
    Nå venter imidlertid hverdagen igjen......*GRMPF*

    Ha en fortreffelig mandag :) :) :)
     
  6. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    Tilbake i 1H, da ble det vel ca 3 timers forsinkelse. Dekker SAS de 35$ jeg har lagt ut for social event? Skal holde hardt å komme seg til Sunnyvale i tide til 18:00.

    Er det ESTA automater på SFO?
     
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago. Kalenderen sier juni mens ute er det kun 13 grader. Å si man har en haug å gjøre siden man har vært borte i over 3 uker er vel årets understatement.

    Det er bare å brette opp ermene og hive seg rundt. Ha en flott uke!
     
    LN-MOW liker dette
  8. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Jehjeh ... Da var Mann og Elg trygt plassert på AA's gate på ATL. To legs med AA venter før jeg kan krysse av BBJ på bøttelista.

    Varmt og lummert .. Håper vi kommer oss avgårde før moroa setter inn.
     
  9. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    God kveld fra Mastemyr(!). Hva skjer i Oslo om dagen? Ikke noe særlig med rom og oppdrive. Kurs til og med onsdag. Lange dager, men overlever vel det også. Gleder meg til helg! Men middagen på Vognmand Nilsen var slettes ikke verst!
     
  10. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Lurte på det samme. Så etter rom neste onsdag, men blir nok fakirflight i steden .. Torsdag var bedre.
     
  11. vegardg

    vegardg Senior Medlem

    Innlegg:
    913
    Likes mottatt:
    4,668
    Bonuspoeng:
    93
    Nor-Shipping i følge nyhetsbrevet jeg fikk fra VIA.
     

Del denne siden