Mandag og ny uke

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Mysterio, 09. nov 2020.

1. Mysterio

Mysterio Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,443
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra et (hjemme)kontor på Vestlandet!

Seks hele jobbuker igjen før juleuken, så får vi se om smitten rundt omkring har roet seg i det ganske land før den tid. Et forespeilet møte med en kollega klokken 08 ble akkurat utsatt da han høflig spurte om det kunne vente fordi han skulle prøve å få tak i en av 19 Opland Juvel i vinmonopolets november-slipp. Da får man nesten være hyggelig og gi etter. :)

Ha en flott smittefri uke!

2. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,319
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Ny uke og nye muligheter til å sykle hver dag til jobb :) Så lenge det er oppholdsvær er det jo ingen problemer, og gir en frisk start på dagen.
    Helga har vært tilbragt på hytta , med snekring på uteboden ( innsetting av vindu og dør-sistnevnte var kommet i feil størrelse , så den passet ikke) MEN , nå begynner det å bli klart for utvendig panel , så forhåpentligvis til kommende helga.

Ha en fantastisk uke :D:D:D

3. Supersergei

Supersergei Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    721
    Bonuspoeng:
    93
    På vei til TRD med SK332, ca 25 pax i denne fine A320N maskinen, ekstremt lite folk på OSL i dag. Håper alle får en fin uke.

Earl, Sunnfjordingen, Calling and 8 others like this.
  4. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,055
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra en fantastisk morgen her på solkysten ..
    Mål for dagen er å støpe ferdig plattingen foran uthuset ..
    Du verden ..
    35FB273F-46E1-46D5-B47C-57CED931FDA4.jpeg

5. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,911
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Porsgrunn. Gråvær. Sendt mail til Vibeke ang en tur til neste høst. Så får vi håpe hun kan lyse opp dagen min :)

Earl, Sunnfjordingen, Calling and 9 others like this.
  6. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,879
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen. Vi har sovet godt, mens andre har slukket brann. Heldigvis ikke totalskadd, og alle får noen netter på hotell.

Mandagens svømmetur et vel utført, tangering av pers på 1000m. Så da kan vi slappe av helt til fredag.

Ha en frisk og fin dag.

7. Torris

Torris Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    2,503
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Romsdalen

Syk arving i heimen har holdt oss voksne våkne halve natten, med bonus i å få kombinere hjemmekontor og sykt barn. Nå tar jo madammen mesteparten, men når en er høygravid er det begrenset med energi til en toåring.

Slik semi på reisefronten ser jeg at jeg nærmer meg CT nr 2 for i år, så spørs om en må planlegge litt ekstra fine julepresanger i år. På den andre siden så eksisterer jo spørsmålet om jeg i det hele tatt får brukt de.

Ha en flott mandag og ny uke

Earl, Sunnfjordingen, Calling and 8 others like this.
  8. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken

Ny uke, nye muligheter.

T-11 da ser en innsiden av et vært så ettertraktet flykabin. Tar en liten titt på spøkelses flyplassen OSL, lounge forventninger er skrudd helt av. Munnbind, hansker, x8 sett er pakket og klart. Antibac x2 i reise størrelse check, pass er vel innenfor. Solbriller nei, bade antrekk joda, selv om ikke blir helt syden stemning, håper vi på at Britannien leverer ypperste klasse med åpne dører(covid 19) om knappe 2 uker :)

NAS nok et skritt nærmere skifteretten...Braathens ser vel neppe solskinns dager før langt ut på 2022? SAS kjemper seg igjennom med nebb og klør.

Biden vs Trump= Ohhh yes, et "bedre" alternativ enn klovnen, nå vil verden få litt fred og ro igjen.

En svært så savnet hendelse

9. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,055
    Bonuspoeng:
    293
    Earl, Sunnfjordingen, Calling and 5 others like this.
  10. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,940
    Bonuspoeng:
    350
    God mandag fra Romerike.
    Ingen flyturer i sikte før i januar. Dette er ikke bra....

Ha en flott dag folkens

Earl, Sunnfjordingen, Calling and 6 others like this.
  11. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    24,449
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret!
    Kun to møter i dag, dette blir en bra dag :)
    Fikk testet et AirBaltic munnbind, dessverre ikke på et fly, og fant ut at den er lettere å puste i/gjennom enn de jeg kjøpte på apoteket. Om det betyr at den kun er for syns skyld det aner jeg ikke. Uansett greit å være forberedt på det som ligger i kortene angående krav om munnbind "overalt".

Ha en flott dag!

12. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    34,138
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen. Dagen starter med en blanding av nyheter. En god er at gribbene Braathen & Co ikke får sugerør i statskassa til å betale en egotrip.
    Den dårlige er at selvsamme myndigheter ikke vil hjelpe Norwegian. Skjønt, jeg har ikke så god innsikt at jeg vet om dette virkelig er krise for Norwegian eller ikke, vi får kanskje vite kl 10:30.

Jeg er enig med @Eddie47 , å betale 15 laken for en akevitt som attpåtil ikke er fra akevittens rike (les: Trøndelag) er i drøyeste laget.

Forøvrig en fin mandag som har startet med litt byråkrati.

13. Brembo

Brembo Nytt Medlem

Likes mottatt:
    64
    Bonuspoeng:
    13
    F53B89E4-D3D8-4975-8375-562CBEFA8CEB.png B77BA5E9-7207-44B4-A012-DBCB8E9EC070.png God morgen. Fikk sett en 380 nå nettopp Hadde 3 lounge besøk i går. God frokost på ZRH, ingen servering i Senator Loungen i FRA, lite folk i OSL og nå karantene :( Ha en fin dag.

14. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,438
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret på Grorud. Karantenetiden er over for denne gang (var det på onsdag) og dette er faktisk den første uken uten enten karantene eller reiser som medfører karantene siden midten av juli.

Skulle egentlig reist til Hamburg igjen igår, men siden Angela har stengt ned alt annet enn matbutikker og apoteker valgte jeg å droppe det, får da de møtene på nett. Det betyr at neste booking nå er til Budapest i romjulen. Holder fast på håpet om nyttårsaften der, men er ikke veldig sterk i trua nå.

Er litt pessimist i forhold til om Norwegian i det hele tatt kommer til å overleve nå som regjeringen har avslått videre hjelp.

15. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    36,003
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen folkens, hjemmekontor fra MBT denne uke også. Uten smitte og restriksjoner så skulle det vært kjappe turer til London, Ljubljana og Moskva denne uka.

Som alle andre her inne så ser vi fram en normalisering

God uke ønskes alle

16. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    66,464
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra hjemmekontoret.
    Mye møter denne uken, hvor noen av dem må foregå fysisk på kontoret. Det gjør at jeg må kjøre frem og tilbake til bortekontoret, litt flere ganger enn ønskelig. Det er litt masete.

Har også hatt besøk av mus i bilen.. De har gnaget på noen kabler, så da skal bilen på verksted for å sjekke at de ikke har ødelagt noe viktig. :confused:

Det hadde vært fint om verden ble litt normal igjen snart.

17. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,055
    Bonuspoeng:
    293
    Her ser det ut som vi har stengt musene ute ....

18. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    66,464
    Bonuspoeng:
    293
    Har nå 12 feller i bilen, men det er ikke fanget noen. Så jeg tror de har gitt opp.

Men, jeg fanget mus nr 75 inne i huset i går da. Lurer på om vi kommer opp i 100 før det gir seg. :eek:

19. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    34,138
    Bonuspoeng:
    293
    Jøsses...

drsyk, Eddie47, holmen and 1 other person like this.
  20. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,737
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra Verdens Nordligste By (Ref; Varemerke beskyttet, Hammerfest)

Idag har jeg vært på et kort jobboppdrag I denne byen og nå sitter jeg på HFT og venter på et fly hjem til Tromsø.

Blir en kjapp jobbtur tilbake til Hammerfest på torsdagskvelden

Ellers ha en flott dag alle sammen
    20201109_144703.jpg
    Arkivfoto: Widerøe WF905 HFT - TOS 9.11.2020

Last edited: 09. nov 2020
    Upsaker, Earl, Sunnfjordingen and 5 others like this.

Del denne siden