God mandag fra motorveien mellom DMM og Dhahran, Saudi Arabia. Klokken har passert 2, så da er det på tide å starte en ny dagstråd. Landet for en time siden og når jeg sjekket «Hvor er»-appen på telefonen så var kofferten fortsatt på AMS .. Pleier vanligvis å reise med et sett klær i håndbagasjen når jeg sjekker inn koffert, men selvfølgelig ikke denne gangen. Blir rett på shopping i morgen etter jobb og så krysser jeg fingrene for at kofferten kommer snart. Nytt hotell denne turen da! Aloft Dhahran er booket og klart. Ha en finfin mandag, med eller uten bagasje.
God morgen fra Bangkok som nå klokken 10 har deilige 25°C Kaffe og julekaker som er medbrakt fra SVG ble inntatt hjemme for en satte kursen ut døren. Nå sitter en å venter på tur hos lege. Like greit med sjekk her enn å bare spise alle mulige piller farmasøyten slenger over disken. Når ferdig her så tenker jeg det blir å kjøpe med seg litt frokost hjem. Ha en nydelig mandag
God morgen grisetidlig fra nordvest hvor det heldigvis har sluttet å snø. Hvorfor sover jeg alltid dårlig dagen før jobb etter lengre ferie? Uansett, i går søndag ble det bestilt litt flyreiser på nyttårssalget til SAS samt noen overnattinger. I dag blir det EU kontroll på varebilen så får se om overraskelser dukker opp der. Ha en fin en!
God morgen fra et lite stopp på VIE for å kvitte oss med mesteparten av passasjerene før siste hopp til CPH. Ned fløy jeg GVA-ADD hvor flyet først hadde kommet fra MAN. Flighten var egentlig satt opp med 787-9 med 1-2-1, men endte opp med 787-9 2-2-2. Ethiopian har absurd mange forskjellige fly med forskjellige innredninger. Jeg sov nå uansett fra setebelte av til litt etter setebelte på, og på turen til CPH ser jeg at midt nabosete, som eneste, er blokkert. Muligens fordi jeg la inn Senator-statusen på Ethiopian flightene på det som er en EB-booking. Ikke at det gir en stor nytte, da nesten hele flyet har gått av.
God morgen fra hovedstaden.Ikke enorme mengder snø hittil, så jeg prøver meg en tur på jobb. Tilbake igjen etter rom og nyttårstur i Sverige og Danmark. Fikk brent av en del jordbær poeng, fortsatt en del igjen man må bruke opp ut året. Vi får se hva 2025, byr på. Ha en fin mandag alle bonusnisser
Morn fra Schiphol. Sitter på et Iberiafly som snart skal bringe oss til Madrid, før ferden fortsettes til Buenos Aires. Fikk spise frokost på KLM loungen, så om litt blir det vel frokost nr2. Aner ikke hvorvidt det er nettilgang underveis, men det påbegynte reisebrevet fortsettes når jeg får anledning. Ha en finfin mandag
God morgen fra hjemmekontoret. Ingen vits å bevege seg ut på veien i dag. Føret er medium, og verre skal det bli. Så største utfordringen hadde nok vært å komme seg hjem igjen i ettermiddag. Første Teamsmøte er gjennomført, og kona har akkurat kommet inn etter å ha luftet hunden. Han var ikke spesielt happy over været. Ha en fin en!
God formiddag fra kontoret i hovedstaden. Tok sjansen på å kjøre hit i dag, og det var jo ingen grunn til å frykte det. Katastrofevarslene så langt er betydelig overdrevet, får håpe det tar seg opp utover kvelden. Har kun to turer i appen nå, den første er ikke før slutten av neste måned. Det er for dårlig, så her må noe gjøres. God mandag, alle!
God ettermiddag fra hovedstaden. Det fæle været ble tydeligvis igjen i de fæle landsdelene. Litt snø og ellers ikke så mye spennende, så langt. Så får vi se hva som har skjedd når kvelden kommer. Jeg blir midlertidig videre på nytt/gammel/midlertidig arbeidsfunksjon, krisen er fremdeles pågående, for å si det sånn. Og for oss som ikke jobber kontortid, hver dag betyr det også replanlegging av turnus og ferier og fri fram til over sommeren. Det er kommet på et par konserter (Ghost blant annet) så det passer egentlig fint å justere litt helger
God ettermiddag frå Florøida. Dagen starta med to timars snømåking. Hersens greier. Då blir ein i overkant sein på jobb. Vi får tru det er nok snø no. Heldigvis snør det ikkje so ofte i LAX, og der er eg om knappe tre veker!
I alle dagar. Skal ein tru YR er det ikkje so verst no. Toppar på 20 grader og går ned i 6-8 på det kaldaste. Sol og lite vind. Godt vestlandsveir.