Eller hvordan er det for deg? Turen tilbake til hverdagen starter med tidlig Bolt avgang 06. Thai loungen var rotete og stappfull litt før 07, så fint at SQ tar varmt i mot oss. Samme hyggelige og proffe bartender som i høst. Og et greit utvalg av frokost. Thai serverer snap pea drikken sin, testet den med champagnen. Den tok sødmen og hav litt mousse og syrlighet mens smaken forble den milde udefinerte frukt blomst smaken. nå venter et langt døgn i Taipei før det blir EVA mot Europa. Hvordan blir uken din? Ut å fly? Jobb? Ferie? Eller blir det litt av alt?
Her i San Fransisco er det fremdeles søndag, men eg er på plass i United Polaris-loungen og om nokre timar skal bolaget fly meg til Oslo via CPH. Så blir det nokre timar der før eg humpar over fjellet med Widerøe. Etter ein mildt sagt tung frukost med påfølgande sjoko-shake så er ikkje matlysta super, men champis er det alltid plass til
Her i Chicago er det også fortsatt søndag. Straks slukkes lyset for siste natt denne gang. Imorgen kveld er det SK C via CPH til OSL. Hatt en herlig tur med to Bulls-kamper og litt foto sight seeing for far. Vi kommer tilbake!
God morgen fra sengen. Gikk og la meg i 19-tiden i går og våknet i 6-tiden men er ikke helt klar for å stå opp enda… snart. Og da begynner jobbhverdagen igjen. Det er deilig å være på tur men det er også deilig å være hjemme. Egen dusj dusjer best, er det ikke slik uttrykket er? Ha en finfin dag, uavhengig av gjøremål.
God morgen! Lest litt gjennom heftene jeg plukket med meg fra reiselivsmessen på Telenor arena. Må si at det frister veldig oppdage sørstatene hos Onkel Sam. Vurderer road trip Miami-DC, eller Miami-New Orleans.. Ja,ja dette må vente til 2024, reisekalenderen for 23 er fylt opp. Ha en fin mandag alle IF-ere
God morgen fra BA761! Tredje BA flight på tre dager. Crewet kjente meg igjen og lurte på om jeg var gal, noe det er vanskelig å komme unna… Tar en liten omvei til YUL denne gangen og min første long haul med AA. Kjipet ut med Premium Economy denne gangen, men får håpe det blir en ålreit tur likevel Ha en flott dag og en fantastisk uke alle sammen!
God morgen fra Sølvbyen. Her er det definitivt mandag. Uken starter, som nesten alltid, med besøk i det kommunale badekar, idag med 31° i vannet. Det er unødig varmt, og seigt å svømme de selvpålagte 1000 meter. Kun 14 dager til BKK. Ut med Austrian, og hjem igjen i kjølvannet til @ccurrahee med EVA. En fin dag ønskes for alle!
God morgen fra hjemmekontoret. I dag er den perfekte vinterdag. Tre minusgrader, masse snø, klar himmel. Men, som resten av denne vinteren, så blir det alltid verre i morgen. Det er meldt et par plussgrader og regn/sludd i hele morgen. Så blir det et par dager med 10 minusgrader, før det blir varmegrader igjen. Utrolig unødvendig, spør du meg. Uken bringer lange dager med kurs, men også (noe som hadde vært) en 80-års dag, og et par hotellnetter. Og en fest, litt barnevakt og en lutefiskmiddag. Ha en herlig dag, folkens!
God morgen fra Håstølen ! Idag og slapp en å vente på at vekkerklokken ringte, arvingene sørger for å gje tydelig beskjed om at de er "ferdig sove" og "pappa stå opp" Av og til er det jo likegreit, så slipper en å kave seg ut døren, siden de tydeligvis er flinkere til å beregne god tid Ser med stor glede at det er muligheter for LF F og LX F, håper å få fullført en runde før sommeren og er klar til å reise på kort varsel sålenge en får tillatelse fra dronningen
God morgen .. plutselig var vinteren kommet tilbake til solkysten .. godt det er helg .. Her er det vaktmesteren som har ansvar for å holde kjøreveier og gangveier skapelig .. Har ingen planer for dagen og det er feil føre for å kjøre til hytten .. T-14 til PTY .. livet er lett
Breakfast in bed på LH431. Snart framme og da venter en del timer med jobbing og muligens et boblebad i FCT. Ha en fin flydag!
God formiddag fra kontoret. Mandager er hyggelig å være her, for da er det litt mer folk enn resten av uka. T-11 til neste interkontinentale tur. Alt av hoteller er endelig i boks, og jeg mangler bare 1 kort innenriks flytur igjen å bestille. Mulig jeg venter til 1. februar for å maxe SAS MC statusopptjening.
God formiddag Leste en nyhet på morgenkvisten om at SAS og Ethiad inngår code-share slik at man kan opptjene eurobonus også med flyvninger med Ethiad. Positivt det, men det er vel ikke slik at jeg kan drømme om å bestille bonusreise med de av den grunn?
God formiddag fra kontoret for siste gang på et par uker. Fikk booket om utreisen til turen til Bangkok fra C til F idag. I siste liten også.. med tanke på at avreise er i morra. Flyplasshotell i VIE er avbooket og jeg må booke nytt hotell på LHR. Ser at Hilton Garden Inn Terminal 2 og 3 gir meg omtrent samme pris uten frokost, men med 16% viatrumf bookings.com deal og med frokost hvis jeg booker direkte hos Hilton med corporate discount code. Hva ville dere valgt? Frokost eller 5000 ncc-poeng?
Enig med Endre her. Hvis du kjøper noe mat til kr X (putt inn ønsket sum i regnestykket under) så har du fått 5000 NCC-poeng for X kr. Det kan hende det har gratis mat til dere i loungen også..
Godt poeng det. Om vi skal hente ut bagtag for barnevogn i London så må vi nok snacke litt før Thai sin innsjekk åpner, men om vi klarer oss uten og sjekker den inn hele veien fra Oslo til Bangkok kan vi jo egentlig gå til Lounge så fort vi våkner. Får man golfbil med Thai på LHR forresten?
Da leste du feil. De avslutter samarbeidet denne måneden. I mange år har man fått eurobonuspoeng hos de (ekstrapoeng) og man har kunnet reise med eurobonuspoeng. Men dette samarbeidet avsluttes 31/1 i år.
Spørs om du får golfbil Har lest at den ble forbedret bort da TG kuttet all first bortsett fra LHR og TYO. Sammen med first-loungen