Hei Ser flere av dere har etterlyst manglende poeng for februar. Dette gjaldt også meg. Jeg fikk beskjed av SAS om at dersom man ikke har fått poengene innen 14 dager etter reisen, må man selv sende inn skjema for etterregistrering for å få poengene. Det var en feil i systemet så gjorde at noen passasjerer i februar ikke har fått poeng. Gjorde det selv for en avgang og fikk poengene umiddelbart.
Jeg gjorde min etterregistrering for flighten den 16/2 og poengene kon noen timer etter på kontoen, nå mangler jeg flightene fra 19/2 og då skal mitt goldkort vare i boks.
Jeg ventet over 1 uke på bgo-cph-iad.. men kom tilslutt.. men betraktelig lengre tid enn vanlig, så det er noe som ikke har fungert... C
Jeg fikk i dag endelig utestående poeng for en rekke flyginger i februar og flere hotellovernattinger på Scandic siden oktober (!). Men mangler fortsatt for en tur Svg-osl t/r 16/2, så jeg må nok etterregistrere den.
Jeg fikk den kjipe beskjeden om at å få 1000 poeng pr leie fra avis etteregistrert var det bare og glemme! Enda alt var gjort korrekt fra min side, og de hadde en kjent feil i sitt system... 2000 poeng i dass der altså... Jeg merker jeg blir bitte litt irritert over det ja.
Det finnes folk som tror på selvkjørende biler og at piloter kan være overflødige om 10 år. Ingen som mangler bonuspoeng kan ikke tro på sånt.
Har ikke gitt meg på det, men svensken på kubdeservice hadde vansker med å skjønne norsk, får prøve med en danske i mårrå