Mangler 11 turer for å få SAS Diamond

Tråd i 'Bonushjelp' startet av EtronX, 10. jan 2016.

  1. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,180
    Likes mottatt:
    3,118
    Bonuspoeng:
    113
    Bestil tur og retur vær for seg ;)
     
    EtronX liker dette
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    Du må kjøpe to enkelt turer. Det går helt fint. Det er samme fly som tar deg tilbake fra Gdansk som tar det til. Når du kommer inn i terminalen er det opp en trapp og ut igjen. Nix security no nothing.

    Blir et ørlite påslag for to enkle istedenfor t/r, men det er marginalt.

    Tar forøvrig denne turen i februar, og har tatt den før. Dvs fra Oslo da.

    Bon voyage.
     
    EtronX liker dette
  3. EtronX

    EtronX The office

    Innlegg:
    22
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    13
    Da er to turer bestilt til Gdansk. Totalt 12 legger og 4208 kroner fattigere, men et Diamantkort rikere :)
     
    vthise, kalleballer, Misterix and 4 others like this.
  4. EtronX

    EtronX The office

    Innlegg:
    22
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    13
    Da var første rundtur til Gdansk i boks. Fin dag for en flytur. Gleder meg litt til jeg lander i Gdansk igjen i morgen. Da er Diamantkortet i boks :) Kona blir også sikkert fornøyd da det vanker gullkort på henne snart.
     
    Petter B-C, Kjakan, LN-FHU and 3 others like this.
  5. EtronX

    EtronX The office

    Innlegg:
    22
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    13
    Ja, da sitter jeg i SAS loungen i CPH igjen. Nyter en øl og en litt mer enn 4 cl. Gammel Dansk. Neste gang jeg er her, det vil si om noen få timer, er Diamantkortet i boks.

    Takk for hjelpen her inne :) Problemet nå, sånn jeg ser det, er at en ny bonusjeger er skapt :D
     
  6. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Dette gir dessverre en brutal mersmak.
    Så får du amex og soper inn poeng og CT.
    Så får du smaken på F-reise og livet er nesten ødelagt når det ikke er ledig LH F når du har planlagt å reise til Japan.
    Du gremmes over å bli stuet baki bussen som en ku, akkurat som de andre i business...

    God bedring!
     
    Henrik, Edin, Kjakan and 5 others like this.
  7. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    :) Velkommen i klubben! :) PS! Husk at Alitalia har statusmatcher på gang, frist seinest 31. januar. Matcher likt, EBDiamond mot Mille Miglia Freccia Alata Plus (Alitalias "diamond" med nedrykk til gull, men fortsatt toppstatus "Elite Plus" i SkyTeam t.o.m. 31.3.2018) Skynd deg å melde deg inn, kanskje de godtar diverse skjermdump-er istedetfor scan av fysisk kort ;-)
     
  8. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,285
    Likes mottatt:
    3,186
    Bonuspoeng:
    113
    Vi får håpe det....Har ikke fysisk kort og de var ikke helt fornøyd med skjermdumper jeg sendte. Usikker på om det var fordi det var skjermdump eller om den var av for dårlig kvalitet.

    Forklarte at SAS ikke gir fysisk kort når man har kredittkort (de sender ihvertfall ikke automatisk) og sendte bildet av AmEx og en bedre skjermdump.

    Venter fremdeles på svar etter en uke. Det er vel snart 3 uker siden jeg sendte match forespørselen.
     
  9. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,285
    Likes mottatt:
    3,186
    Bonuspoeng:
    113
    Velkommen til klubben!

    Hvis du skynder deg å gi bort gullkortet til din kone før perioden din går ut, så kan du "donere" bort et nytt gullkort når ny periode begynner.

    Vips, så har du dekket inn turene til Gdansk og vel så det ;)
     
    Petter B-C liker dette
  10. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, gi henne et gullkort fort som juling, og sørg for at ho godtar gullinvitasjonen FØR din nye opptjeningsperiode begynner! PS: Hvis det kommer opp i din neste periode at du ikke kan gi bort et nytt gullkort men bare et sølv så ringer du bare 91505400 så fikser de ny kvote mens du venter.
     

Del denne siden