Grunnet litt endret fokus på jobben, mangler jeg plutselig fire legs for å rekvslifisere til gull. Nå, jeg har to uker på meg til å finne den billigste routingen for å fly de nødvendige strekkene, men: Noen som har noen erfaring med at man får rekvalifisere hvis man sender en hyggelig mail og spør pent? Jeg må innrømme at det byr meg litt i mot å skulle fly *kun* for å oppnå fire legs, selv om en weekendtur alltid er hyggelig.
Jeg vet noen som har fått det til i etterkant fordi han manglet litt poeng (altså etter grace-perioden var gått ut)..
Hvis det ikke er for mange poeng igjen til grensa, så kan du jo alltids kjøpe de resterende poengene?
Funker vel dårlig når det er legs som mangler. Men enig, om det også er mulig å nå EBG på poeng. Jeg har ingen tro på at SAS gir bort 4 legs for EBG. Tror du må ut og fly.
Enig med @holmen. Neppe mulig å få SAS til å "runde oppover" 4 manglende legs. Noen få EBP ville vært noe annet, som nevnt tidligere i tråden. Men @Spielhaug sitt tips er vel en hyggelig liten tur? Eller om du vil ha 2 ganger 3-retters i loungen på Gardermoen (og slippe å kjøpe noen annen lunch og middag den dagen): OSL-SVG/BGO-OSL-BGO-OSL
Jeg har nå sendt en mail og spurt pent - så får vi se hva de svarer. Jeg klarer rett og slett ikke å forsvare ovenfor meg selv å sette meg på et fly frem og tilbake slik - uten at det er noen form for shade til de som gjør det. Jeg skulle ha vært i både Køben og Ålesund denne uken, og dermed rekvalifisert, men så kom livet og verden i veien - og dermed står jeg her jeg står. Lov å håpe på at man treffer en hyggelig vedkommende på mail - og blir det dumping ned, ja, da får det bare bli sånn
Tenkte det samme.... Ville hvertfall gjort meg litt mer ivrig på å re-kvalifisere, nå som LTG er noen få år unna
Ja, såpass langt unna at det ikke egentlig er et poeng i seg selv. Hadde det vært et par år unna, hadde det selvsagt stilt seg annerledes.