Noen som vet om bookingagenter som kan tilby garantert utsjekk kl 16.00 på Marina Bay Sands, Singapore? Ser at hotellet ikke er med i Amex FHR eller Virtusio. Top-statusen deres krever at du omsetter 8spiller bort) ca 50 SGD og de får ikke garantert sen utsjekk. Ja, jeg vet hotellet er tacky, og at det er mange andre gode alternativer. Likevel vurdere jeg å booke familien inn en natt her, men gidder ikke det om vi blir jaget ut kl 12.00. De andre nettene blir det noe mer klassisk.
Har samme tanker som deg. Kunne godt tenke meg å vi der, men at kl 12 var uaktuelt tidig utsjekk. Spes når vi ankommer rundt midnatt og ikke flyr videre før kl 21 på kvelden. Så endte med å booke via GHA hvor jeg har status. (Som kan slettes om noen her kan booke på Sands med toppstatus)
Sjekket ut der i dag, vi fikk faktisk opplyst utsjekk til kl 11(!). Moro basseng, resten er som Vegas. Litt for mye folk til tider. Verdt 3500kr natten? Tja.. Bor på Warehouse nå, veldig fornøyelig Boutique hotell.
Hvilket gha hotell bor dere på og hva slags status har du? Er nok black hos Thon innen vi skal på tur.
Var på MBS i fjor, og hadde fly klokken 22.00 ca. Før jeg bestilte sendte jeg mail til MBS og spurte om jeg kunne få rommet til klokken 1600, noe jeg fikk mot et utlegg på ca. 1000 kr om jeg ikke husker helt feil. For min del var det ok God tur