Married Segments?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av jtmath, 21. juni 2018.

  1. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    Samme utfordringen med Cathay booket med Avios mellom SIN og HKG, veldig lite tilgjengelighet. Men booker jeg SIN - TPE via HKG med CX er det masse tilgjengelighet.
     
  2. Simennzz

    Simennzz Medlem

    Innlegg:
    62
    Likes mottatt:
    66
    Bonuspoeng:
    18
    Whops, LH F mente jeg ja! Ikke helt varm på forkortingene enda :)

    Rart nok så ringte jeg imorres for å booke LH F fra MUC - LAX, men det gikk ikke pga reisen fra SVG - MUC var married segment og kunne da ikke bookes. Derfor jeg spurte om dette.

    Ringte opp igjen rett før stengetid, da var det ikke noe problem og fikk booket med en gang, ikke no snakk om problemer da.
     
    Upsaker liker dette
  3. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Kan hende noen søkte MUC-LAX alene og flkk den «feilmeldingen». Bra det løste seg for deg.
     
  4. October

    October Senior Medlem

    Innlegg:
    932
    Likes mottatt:
    2,091
    Bonuspoeng:
    93
    Kan married også inntreffe bare å bestemte klasser?

    På mandag booket jeg en *A med Austrian og Lufthansa fra Oslo fordi at de ikke fikk availability på Plus på returen fra Oslo til Ålesund. Merkelig nok var det lov med Plus til Oslo og videre ned til Vien, men tilbake fra Oslo til Ålesund fikk jeg bare lov til GO når jeg kom fra Frankfurt med LH (selv om det var masse seter ledig i Plus til Ålesund).

    Helt koko. Samme skjedde for en måned også ved retur fra Frankfurt til Oslo.

    Og la det bare være klart: Jeg sitter ikke bak i bussen! :rolleyes: Da kjøper man seg Plus istedet innlands.:cool:
     
  5. ariana

    ariana Nytt Medlem

    Innlegg:
    16
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Jeg har en booking:
    CDG -PEK i O
    PEK - SIN i C
    SIN - DPS i C
    DPS- SIN i C
    SIN - PEK i O(gamle suiten)
    PEK - CDG i O
    CDG - FRA i C
    FRA - OSL i C
    Prøvde å bytte DPS til BNE via Tallinn (finnes 4 seter i C på sas.no) men om man prøver å endre booking så vises bare en sete i C på vei fra BNE til SIN.
    Hun fra Tallinn sa det var pga married segments, så ringte jeg SQ og fikk dem "unmarry". Ringte Tallinn igjen men det er samme. Jeg er så redd å miste SQ suite fra PEK-SIN... Har noen erfaring med dette?
     
  6. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke skriv samme posten i to tråder.
     
    drsyk, Henrik and RoadKing like this.
  7. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,075
    Likes mottatt:
    3,272
    Bonuspoeng:
    113
    Hei folkens, jeg vet ikke om det finnes en tråd her inne på forumet som bare omhandler married segment, men det er visst veldig mange som lurer på hvordan det faktisk fungerer (inkludert meg) og er det mulig å endre dette ved bestilling? Jeg tror det hadde våre kjekt for alle hvis alle kunne skrevet ned ruter der dem har støtt på dette problemet og hva de eventuelt kan gjør og ikke. Hvem kan man ringe? Sende en mail? Hvordan går man fram?
     
  8. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    https://insideflyer.no/forums/threads/married-segments.11274/page-2#post-316807
     
    SVG_flyer liker dette
  9. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
  10. SVGflyer

    SVGflyer Medlem

    Innlegg:
    56
    Likes mottatt:
    111
    Bonuspoeng:
    33
    Hvilket nummer ringte du for å skille flygningene? Jeg sliter litt med det samme nå, og det hadde vært kjekt å visst hvem jeg skal kontakte.
     

Del denne siden