Jeg hadde temmelig lik mat CPH-IAD 26. des, men da var det ikke predeparteture drink, så det må ha kommet denne uken.
... Og sannelig på returen 3 dager senere: Samme rett men med kylling istedet for svin. God den også - og såpass rik på smak at den ikke blir kjedelig selv for en kald-rett
Fortjente ikke å bli foreviget på kamera, men maten i SAS Plus på SFO-CPH var godt under pari. Rundstykker uten smør, salat uten dressing, kylling med blandede grønnsaker og ris uten annen saus eller kraft. Tørt og godt spiselig. Heldigvis er ikke tralla tom for vin.
Enig... bare å slippe å sitte å grave nedi et hull som føles bunnløst er jo en forbedring selv om innholdet ikke er så ulikt
Det er ikke negativt at innholdet er ulikt alltid. Denne ser jo bra ut. Og jeg har fått flere måltider i SAS Plus i papp enn noe av det som serveres på porselen hos for eksempel Lufthansa. Klart.. Da som regel sammenlignet med strekninger hos LH der det serveres kaldmat..
Tror vi alle er enige her, egentlig Og jeg tror det viktigste poenget til @Jeanette var at kuben var et mareritt å grave maten opp fra. Der er jeg helt enig.
Ja, jeg var ikke negativ til innholdet. Likte stort sett innholdet i kuben godt, var bare litt knotete å spise. Mye mer delikat i de nye forpakningene.
Reiste med SAS mellom Oslo og Nord-Norge på Lille julaften. Flyet gikk før kl 0900, så dette ble servert av personalet: - to små brødskiver - to osteskiver med litt tomat - yoghurt med müsli - smør - kalde og varme drikker Helt OK frokost, men hadde vært inom loungen og spist, så det ble kun drikke på meg.
... Men ingen savner jo kuben uansett, og spesielt ikke når de flatpakkede rettene er veldig ok i disse dager Roast beef idag LHR-OSL var både delikat og godt. Eneste jeg savner (som aldri følger med lenger) er litt salt og pepper...
Hvordan er det på innenriksflygninger for tiden mht. øl/vin ? Omfattes det av skjenkestoppen eller skjærer man klar ? Hadde siste flygning 14.12 og da var det som normalt. Hva med innenriksloungen, samme der ?
Super hyggelig service av SAS connect fra LHR til OSL idag. Sikkert noen som mener at man ikke bør si slikt høyt, men jeg tar gjerne britisk/irsk crew som ønsker å tilby service til dem som betaler for å holde dem i luften nårsomhelst. Heller enn de med masse crew erfaring og høy alder som SAS Norge tilbyr - og som lukker gardinen og synes kunder er et skikkelig mas og en plage. Maten var god. Samme rett som alltid nå for tiden intra-Europa. Kun kjøttet som varierer, alt tilbehøret er likt: