Er det bare jeg som ikke har utforsket terminalen godt nok, eller er det skikkelig dårlig utvalg av middagsretter på OSL nå? Endte opp på en av de nye sjappene sist, med en overpriset laksebit som jeg ikke ble i nærheten mett av. Noen tips? Tenker da i hovedsak på innland.
Jeg har ikke fått utforsket den nye terminalen veldig godt enda, men det er da plenty av muligheter i den gamle innenriksterminalen?
Jamie er ganske bra, men dyrt. Litt vakum nå før nyåpning i april. Bølgen & Moi og Fridays åpner begge på innland til da.
Er det ikke bare å kjøpe seg inn i innenriksloungen og spise seg mett på betasuppe, da? Nei, fra spøk til alvor: Jeg er enig med @view ... Det er fortsatt en del serveringssteder som gjenstår før nyåpning 27. april. Da har jeg trua.
OSL er fortsatt litt byggeplass noe som påvirker, og det er litt trist at de har fjernet en del av de gamle før de nye er klare til å ta over, men sånn er det vel hvis man skal pusse opp, noe må ut før noe nytt kan komme inn... Selv så blir det som oftest OSL loungen på utland, så sparer ihvertfall penger på å spise der og synes det ofte funger greit med mat der. Sist jeg var innom hadde de vafler så da skal man ikke klage ... på innland blir det nok ofte noen kjapt og da er det nok ofte kiosken som får mine kroner hvis sulten krever litt påfyll, så enig i at tilbudet på innland ikke er noe å skryte av for tiden.
Ender som regel med kylling eller laks i loungen. Til nøds en Upper crust, resten kan ikke forsvares på pris.