Tror ikke jeg har sett denne her inne så jeg poster den, flytt hvis allerede diskutert. Nordic Choice kjører status match mot HHonors nå. Vet det er mange med status hos Hilton her så bare å matche i vei http://nordicchoicecampaigns.com/match-en/
Det er vel den internasjonale delen av nordic choice. Hvis du bor i Norge må du få den Norske klubben til å matche og det gjør de vel ikke ;(
Ser ut som det er Nordic Choice som i Stordalen sin kampanje. Jeg matchet IHG Spire mot Platinum i en tidligere kampanje som så helt lik ut.
Jepp, dette er Nordic Choice. Digg med Platinum, skal nok bruke treningsfasilitetene deres en del fremover
Det er forøvrig helt sikkert en kampanje i forbindelse med at de har overtatt Hilton-hotellet på Kastrup. Tipper Hilton-medlemmer som kommer og klager på hotellet blir vist til denne lenken for å få matchet Hilton-kortet sitt med tilsvarende Choice-kort. Choice tok som kjent over Hiltons Kastrup-hotell fra 1. april, samme dato som kampanjen startet.
Aiaia, TUSEN takk for tipset! Ang. bruk av treningsrom... Gjelder det også svømmebasseng, mon tro? C.