Rommet viste seg å være Presidentsuiten så vi skal klare oss selv med høkkert romnavn; 2 bad med egen dusj og avtrede; Badekar med hvilemuligheter på badet oppe; Ytterligere hvilemuligheter; Variert oversikt på rommet; Balkong med sittegruppe i førsteetasjen; Terrasse med sol og bademuligheter oppe;
Synd å høre at de ikke var på par med softproduktet sitt. Min mening er at den dagen OS får oppgradert kabinene sine (nåværende seter på 777 er langt under par) er de potensielt Europas beste flyselskap på long-haul. Mauritius er en helt nydelig destinasjon!
Var nok litt uheldig med menyen, OS skal jo være bra. De har noen få 787 med flere på vei inn, kollegaer som har prøvd de er fornøyde.
Det er også snakk om at de skal arve noen fly fra LH,når Alegris er i mål, med 1-2-1-kabin som er kjøpt opportunistisk.
Ikke flydd Austrian Long haul før, men av alle Euro Business flyvningene jeg har tatt så har Austrian soleklart levert best soft produkt ombord.
Dette hotellet er en av Intercontinentalhotellene som ikke har lounge. Vi har allerede frokost inkludert som en del av medlemsmøtet med Royal Ambassador, siden det ikke er Club Lounge fikk vi middag inkludert med valg mellom alle 4 restaurantene. Det må sies å være godkjent. Brenner også inne med 27 kuponger a 20USD for å bruke på IC så kan jo hende dette blir en «billig» opphold, i det minste på forbruk underveis.
Sliter med masse av de IHG bongene selv også, og flere av de hotellene jeg bruker mye er "independent IHG hotel". Som jo er en selvmotsigelse for en global kjede. Men de samme hotellene tar ikke imot bongene heller. Fordi de er uavhengige.
Første middag ble på Veda, bra indisk plass: Startet med en dorado på deling, god smak. Smørkylling med tilbehør for begge til hovedrett, alltid en favoritt på Indiskt. Maten var som lovet vederlagsfritt men vi betalte for 2 drinker og 2 glass vin pluss en stor flaske vann. Prisnivået er ikke avskrekkende uansett.
12 timer på øyet og misset nesten frokosten som stenger 10:30, de hadde bacon og pølser(og masse annet) Fikk meg egg og ketchup i tillegg så alt OK
Rolig avslapning ved bassenget noen timer nå. Startet med soling på romterrassen men null bris/trekk der så ble i varmeste laget. Her er det skilpaddesprut i bassengen og enn grei 7minutters regnskur for kjøling;