Fortsatt ikke noe WiFi hos OS så her er maten fra OS62; Salat; Grønn suppe; Kjøtt og potet; Ostefat; Runde nummer 2 rett før landing, indisk kylling;
Landing iht rutetabell i Wien, null stress med immigrasjon. Hadde bestilt Blacklane, sjåføren stod klar med navneskilt når vi kom ut og vi var i bilen ca 20 minutter etter at vi gikk av flyet. Flyplasshotell ble altså droppet til fordel for nok en natt på Intercontinental, og enda ett av de jeg ikke har prøvd før.
Siste reis hjemover, eget lite HON-hjørne for innsjekk og sikkerhetskontroll på VIE; De hadde en solid samling av diverse ender; En beskjeden kaffe på loungen og nå er det på tide med siste flight. Barna meldte oppdatering på bilfronten på hjemmebane. 1PC er hentet av PAW å står på sjappa, den andre blinker rødt på luftfjæring og står i garasjen. Litt spenning i hverdagen.
Takk for følge på turen. Fint med noen dagers avbrekk fra vinteren. Utenom opptjening fra Amex/mc ble det 145k hos IHG og 720 HON poeng hos LH, alt hjelper på.
Right off the bat, hadde du noe inntrykk av at MRU kan være greit for småbarn? Vurderer sterkt en sommerferie dit, selv om temperaturene er så-som-så.
Jeg anbefaler det veldig. Var der med en på 8 og 12 i sommer, super plass. Kan være greit å ha leiebil. Temperaturen var perfekt for oss, liker ikke så godt hetebølger, så dette var midt i blinken. Vi reiser tilbake i 2026.
Jeg tar heller Thailand enn Mauritius igjen, spesielt med barn. Midtøsten også om en holder seg unna de varmeste månedene. Mauritius er greit å ha sjekket av på lista men tviler på retur dit.