Bortekampene til BG fortjener sin egen tråd! Da er alt i boks for semien. Fly/hotell/kampbilletter for familietur Er det andre her som skal til London 30. april og utover så kan jeg bistå med meget gode hotelldeals hvor jeg håndterer upgrades og annet personlig på stedet.
Ryktes meget god stemning i London 1. mai. Det har blitt et par bortekamper i Europa med Glimt de siste årene, og de turene skuffer aldri. Et spørsmål om hva som var ledig/tilgjengelig av bonusprogrammer på WhatsApp tidligere uka resulterte plutselig i at jeg kjøpte kampbillett på bortefeltet til faren til milehigh i dag. Har muligens tilgang på et par promokoder til for forkjøpssalget. Mistenker at bortefeltet aldri når ordinært salg, da det bare er 3000 bortebilletter. Krav i såfall er man er ikledd gult.
Om man benytter forumet for å organisere tur for å se fotball (aner ikke hvor), eller å drikke Dom Perignon i Hong Kong er vel ikke så stor forskjell…
Takk for den! Og ettersom påsken varer helt til jul går det nok greit å være gulkledd. Her er det snakk om champagne&fotball i skjønn forening!
Om noen trenger billett OSL - LHR på onsdag har det faktisk dukket opp tilgjengelighet til 15.000 poeng på 11:05 avgangen via CPH. Tror prisen var over 100.000 poeng i går.
Jeg fikk faktisk gjort en poengbooking til LHR i ekstraomgangen dog via CPH. Er faktisk ikke så rent lite fornøyd med den. Billetter for cash var også nokså rimelig, så i løpet av neste dag var alt på 4-5K en vei, men mye fullt direkte nå ser jeg så flyselskapene hanker inn noen kroner disse dagene. Nå holder jeg med de hvitkledde og ikke Glimt da, tross miserabel sesong er dette såpass stor anledning å møte norsk lag i Europa semi at det blir tur over på meg og guttungen. Regner med det blir bra kok denne kvelden!
Du må - jeg gjentar - du MÅ - ha UK ETA. Last ned appen, scan pass, betal noen euro, innvilget på få sekunder. Uten ETA nektes du innsjekk.