Etter eit halvår utan mykje aktivitet på IF, men desto meir på jobb og heimefronten, så er tida klar for å returnere til flyskammens rekker og dele litt frå det tåpelige livet fremst i flyet. Eg skal til Frankfurt for å dømme Sider in Ciderwelt! Og eg inviterer dykk med. Eg held fort i gullstova, som er ganske full idag. Og det bjudast på biffkarbonade(usikker på kvar definisjonen på biff er om dagen, men dampa, kjip karbonade er ikkje biff, fortsatt dampa, kjip karbonade) minestronesuppe frå Ork(la) Inc, og litt industribrygg frå DK. Men salaten var ok, og brødet nystekt! Turen videre går med LH foran gardiner, så lite champis på denne turen, men eg lover mykje godt som er laga av eple!
Gårsdagen gjekk til Gamlebyen her i Frankfurt, der me fant fram til ein klassisk tysk Sider-kneipe, med produksjon i kjelleren. Og som alltid i Tyskland, så er det julemat til frukost, julemat til middags og julemat til kvelds!
Det bordet ser ut som en kardiologs våte drøm og/eller mareritt, avhengig av om han ser det fra et finansielt eller faglig ståsted...
Derfor treng ein veldig syrleg og bitter apfelwein, for å "bryte"(reint sensorisk) opp litt av feitet. Men eg åt ein del sild!
Gårsdagen vart nok ein lang dag, og heldigvis så stengte dei fleste pøbber kl 22, så det såg ut som ein tidleg kveld. Men plutseleg fant me ein plass som stengte kl 0200, der dei røkte bak bardisken og mor sjølv styrte showet med sin såpass dragete stil at det vart sjarmerende. Ikkje tok dei kort, og me måtte gå land og strand rundt for å finne ein minibank, og eg følte at Tyskland fortsatt er Tyskland! Litt bilete frå dagen: