Mersalg ved flyreiser - de 'beste' kjøpene

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av larslarslars, 29. juli 2019.

1. larslarslars

larslarslars Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    102
    Bonuspoeng:
    43
    Via tredjepartsleverandører som Kilroy blir man anbefalt, nærmest 'påpakket', ulike tillegg til flybilletten.

Her er noen av de 'best', dvs. de mest ubrukelige (?) tilleggsvalgene til Kilroy:

Denne tråden er mest for morroskyld og galskap, så del gjerne egne erfaringer.

1. Konkursbeskyttelse (just in case..flyselskapet går konkurs under reisen?)
    Denne konkursbeskyttelsen sikrer deg full refusjon av ubenyttede strekninger på billetten din, hvis et flyselskap går konkurs før eller under din reise.
    OBS! Hvis du ikke har kjøpt denne beskyttelsen vil du ikke være berettiget til refusjon ved en eventuell konkurs.

2. Bagasjeforsikring
    (trenger ikke forsikring for at flyselskapet skal dekke tapt/mistet bagasje!)
    Denne forsikringen dekker mistet og forsinket innsjekket bagasje den første måneden av reisen. Spesielt nyttig hvis du står et fremmed sted uten andre eiendeler enn hva du har i håndbagasjen!

3. Prioritetspakke
    (ok, greit hvis man trenger hjelp med registrering av bonuskort—men må man ha 'prioritetspakke for å kunne stille spørsmål relatert til bagasje?

Med KILROYs prioritetspakke får du førsteprioritet, og mottar alltid svar innen 6 timer i løpet av våre åpningstider.

Videre vil du få hjelp med følgende:
    - Forespørsel om spesielle måltider
    - Reservasjon av flyseter (ekstra beinplass er ikke mulig)
    - Bestilling av barnesete
    - Registrering av bonuskort
    - Bestilling av assistanse på flyplassen
    - Spørsmål relatert til bagasje

** Hvis du ikke kjøper prioritetspakke med flybilletten kan den kjøpes i ettertid for NOK 300

2. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,146
    Bonuspoeng:
    293
    Kanskje like greit å kjøpe billetten din fra Oslo til Bergen rett på hjemmesidene til SAS?

Denne delen av forum er forøvrig reservert for resedeals. Det er mange med epostvarsler på denne tråden som vil vite om godt prisede billetter og ikke nødvendigvis Kilroy diskusjoner.

Når det er sagt : Et reisebyrå som krever ekstra betalt for at du skal få "service" eller ha mulighet til å kontakte dem er et reisebyrå jeg holder meg unna.

3. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,876
    Bonuspoeng:
    293
    Reisebyrå er for uerfarne reisende. Vi som flyr en del bruker de vel utelukkende for kompliserte ruter som flyselskapene ikke uten videre er interessert i formidle.
    Booker jeg mot formodning på reisebyrå, tar jeg ingen tilleggspakker. Det er ren ekstrainntekt for dem.

braathens safe and Shyneno like this.

Del denne siden